مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل معتقد است که دریافت کارت زرد در بازی اول جام جهانی خوشایند نیست.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، نیمار پس از پیروزی ۳ بر یک برزیل برابر کرواسی که خودش موفق شد دو گل را در این بازی به ثمر برساند، به عنوان بهترین بازیکن زمین در کنفرانس خبری شرکت کرد و اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستیم در بازی اول جام جهانی به پیروزی برسیم.

وی با تمجید از بازی هم‌تیمی‌هایش افزود: ما برابر کرواسی خیلی خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل خاطرنشان کرد: این بهترین بازی افتتاحیه‌ای بود که تصورش را می‌کردم. ما می‌خواستیم در این بازی به پیروزی برسیم و شروع یک جام جهانی با دو گل مرا بسیار خوشحال کرده است. اگر به گل‌هایی که به ثمر رسید توجه کرده باشید، متوجه می‌شوید که این گل‌ها کمی عجیب بودند. در صحنه گل اول واقعاً می‌خواستم توپ را از بین پاهای مدافع مقابلم رد کنم اما نمی‌خواستم آنقدر ضعیف شوت بزنم. با این حال مهم این بود که آن توپ گل شد.

نیمار در پاسخ به این سؤال که چگونه خونسردی‌اش را برای زدن ضربه پنالتی حفظ کرد، گفت: خونسردی‌ام نتیجه تمرینات فراوان است که توانستم توپ را با آن قدرت شلیک کنم. البته دروازه‌بان کرواسی کمی مرا ترساند اما خوشبختانه توپ تبدیل به گل شد.

وی همچنین در خصوص کارت زردی که در این دیدار از داور گرفت و اینکه احتمال محرومیتش در بازی‌های بعدی وجود دارد، عنوان کرد: من بازی همیشگی خود را انجام خواهم داد و به این مسائل فکر نمی‌کنم. اگر هم این اتفاق رخ دهد، برای من بد خواهد بود. دریافت کارت زرد در بازی اول خوشایند نیست. ضربه آرنج من به مودریچ برخورد کرد. من می‌خواستم از او عذرخواهی کنم، چون متوجه حضورش نشدم.

مهاجم تیم فوتبال برزیل تأکید کرد: اگر داور فکر کرد که من عمدی آن ضربه را به مودریچ زدم حق داشت که به من کارت زرد نشان دهد اما ضربه‌ای که زدم عمدی نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.