عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: علیرضا رحیمی از سوی هیات مدیره و کمیته فنی اختیار دارد با تعامل با علی دایی برای پرسپولیس بازیکن جذب کند.
امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد کمیته فنی پرسپولیس گفت: کمیته فنی کارش را انجام می‌دهد و در زمینه آکادمی باشگاه تصمیماتی گرفتیم و عبدی را به عنوان رئیس آکادمی انتخاب کردیم. آئین‌نامه‌ای نیز مصوب شده بود که طبق آن کارمان را انجام می‌دهیم البته این آئین‌نامه نیاز به اصلاحاتی داشت که از هیات مدیره خواستیم آن اصلاحات را اعمال کند. اگر این اصلاحات انجام شود طبق آئین‌نامه جدید کارها را انجام می‌دهیم وگرنه طبق همان آئین‌نامه کار می‌کنیم.

وی در مورد بستن پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: رحیمی از سوی هیات مدیره و کمیته فنی اختیار کامل دارد تا تیم را با تعامل با علی دایی ببند. کمیته فنی در مورد تیم بزرگسالان کاری نکرده است و همه اختیارات را به رحیمی داده‌ایم.

عابدینی در مورد اینکه عملکرد پرسپولیس را در فصل نقل و انتقالات چطور ارزیابی می‌کند، گفت: در حال حاضر زود است که در این مورد قضاوتی داشته باشم ضمن اینکه من تمام حرف‌هایی که زدم به عنوان شخصیت حقیقی است وگرنه در قالب شخصیت حقوقی‌ حمید استیلی باید پاسخگوی رسانه‌ها باشد.

عابدینی در مورد وضعیت باشگاه داماش گیلان، گفت: با خروج داماش از گیلان مخالفیم و ناظر قضایی نیز حکمی برایم زده تا به وضیعت داماش سامان بدهم. من قائم مقامی در باشگاه داماش دارم که به ایشان اختیارهای لازم را خواهیم داد. حساب و کتاب بازیکنان را هم مشخص می‌کنیم و به بازیکنان، سازمان لیگ، هیات فوتبال و باشگاه میزان مطالبات را مشخص می‌کنیم. اگر هم خریداری در داخل استان پیدا شد داماش را واگذار می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.