رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سید رضا افتخاری-رئیس کمیته فوتسال گفت: پس از پایان رقابت‌های لیگ، اردوهای تدارکاتی مستمری را تا پیش از اعزام تیم به ازبکستان برگزار کرده و در نهایت با برگزاری دو دیدار دوستانه، خوشبختانه ملی‌پوشان عملکرد خوبی داشتند. با توجه به اینکه تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و پرتجربه بود، فکر می‌کنم پیروزی پر گل برابر ازبکستان، تا حدودی وضعیت تیم ملی را مشخص کرد و کادر فنی با ارزیابی دقیق‌تری می‌تواند برای اعلام ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال به منظور حضور در ویتنام تصمیم گیری کند.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی ایران نسبت به دوره‌های قبل جوان‌تر شده ، نیاز داشت تا دیدارهای تدارکاتی داشته باشد که پس از ازبکستان دو دیدار دیگر با تیم‌های لیگ برتری روسیه برگزار می‌کند. معتقدم بازیکنان در اردو به آمادگی لازم رسیدند و نتیجه‌اش در ازبکستان کاملا مشخص شد. نتایج نیز تا حدودی امیدوار کننده است و این امر کمک بسزایی به کادر فنی می‌کند تا نفرات نهایی را انتخاب کنند. همچنین بازیکنان لژیونر حاضر در روسیه نیز با تیم ملی به ایران باز خواهند گشت تا تیم ملی را در رقابت‌های جام ملتهای آسیا همراهی کنند.
رئیس کمیته فوتسال در ادامه بیان کرد: ما در دور مقدماتی جام ملتهای آسیا مشکلی نخواهیم داشت، اما نباید از حریفان قدری چون تایلند، ژاپن و ویتنام که مدتی است در اسپانیا در اردوی تدارکاتی به سر می‌برند،غافل بود. ما حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم‌های دیگر نخواهیم بود و امیدوار هستیم تا نتیجه قابل قبولی در این دوره از بازیها کسب کنیم. قهرمانی مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا به راحتی به دست نمی آید . تمامی تیم‌ها برای موفقیت به این مسابقات می آیند و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی در پایان گفت: خوشبختانه با حمایتهای فدراسیون فوتبال تیم در شرایط خوبی قرار داشته و امیدوار هستیم با بهترین عملکرد پاسخ حمایتهای مسئولین فدراسیون را بدهیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.