هواداران تیم اتلتیکو مادرید اعتراض خود را نسبت به قیمت بالای بلیت در نیوکمپ برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، شورای گروه هواداری اتلتیکو مادرید نگرانی خود از قیمت بالای بلیت و وضعیت نامناسب جایگاه اختصاص یافته به هواداران این تیم در نیوکمپ برای دیدار دو تیم بارسا و اتلتیکو در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد.

این شورا اعلام کرد که از سراسر اسپانیا اعتراضاتی برای قیمت بالای بلیت که ۹۳ یورو تعیین شده و وضعیت بد جایگاه که دید نامناسبی دارد، دریافت کرده است.

هواداران اتلتیکو اشاره کرده‌اند که این باشگاه برای هواداران تیم رقیب سه هزار و ۷۱ بلیت به قیمت بسیار کمتر ۶۰ یورو برای دور برگشت در ویسنته کالدرون کنار گذاشته است و اضافه کردند: در زمان مشکلات اقتصادی مایه تأسف است که هواداران نتوانند تنها به دلیل قیمت بالای بلیت‌ها در مسابقه تیمشان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شوند.

این شورا اعلام کرد: حدود سه هزار نفر از هواداران اتلتیکو مادرید به میلان سفر کردند و توانستند با قیمت ۳۵ میلیون یورو وارد ورزشگاه شوند. تعیین قیمت بالا برای بلیت با مردمی بودن فوتبال مغایر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.