مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر در نیم‌فصل دوم مثل نیم‌فصل اول نتیجه کسب می‌کردیم شخصیت بازیکنان و باشگاه سپاهان لطمه می‌خورد.
علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد روند رو به رشد سپاهان در چند هفته گذشته، گفت: در نیم‌فصل دوم شرایط تیم کاملاً متفاوت شد و از نظر بازی و عملکرد تاکتیکی پیشرفت زیادی داشتیم بازیکنان جوان نیز با سایر نفرات هماهنگ شدند و توانستیم نتایج خوبی را در چند هفته اخیر کسب کنیم.

وی در مورد عملکرد خوب بازیکنان جوان سپاهان در هفته‌های اخیر خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که سپاهان در این مدت داشت در بحث گل‌زنی بود. ما بازیکنان خوبی در این منطقه داشتیم اما در این مسئله دچار مشکل بودیم. سرمربی تیم به بازیکنان جوان اعتماد کرد و آنها جواب دادند تا قبل از این محمد غلامی در خط حمله تنها بود اما حضور این نفرات به تیم کمک بیشتری کرد و تمامی مهاجمان ما عملکرد بسیار خوبی داشتند. از دروازه تا حمله بازیکنان همدل و هم‌قسم شدند تا نتایج بهتری بگیریم. اگر نمی‌توانستیم نتایج خوبی بگیریم و روند نیم‌فصل اول را ادامه می‌دادیم شخصیت بازیکنان و سپاهان لطمه می‌خورد.

مدافع سپاهان در مورد دیدار مقابل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: سه امتیاز این بازی بسیار حیاتی است و وضعیت تیم را در جدول بهبود می‌بخشد. تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با عملکرد خوب در این دیدار آماده مسابقه با پرسپولیس شویم.

وی تأکید کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار قوی‌ای است که بازیکنان خطرناکی دارد نباید به نتایج این تیم در مسابقات گذشته نگاه کنیم. ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم تا به نزدیک شدن به صدر جدول خوش‌بین‌تر شویم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.