قائم مقام باشگاه استقلال گفت: ما در جلسه‌ای که با حضور مسئولان، سرمربی باشگاه و جواد نکونام برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدیم که ضمن حفظ منافع باشگاه جواد نکونام از استقلال جدا شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، علی نظری جویباری بعد از جلسه‌ تعیین کننده تکلیف حضور جواد نکونام در جمع خبرنگاران گفت: ما در جلسه‌ای که با حضور مسئولان، سرمربی باشگاه و جواد نکونام برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدیم که ضمن حفظ منافع باشگاه، جواد نکونام از استقلال جدا شود چرا که با توجه به شرایط پیش آمده متفق‌القول این نتیجه حاصل شد.

وی ادامه داد: نمی‌توان به زور و تحت هر شرایطی بازیکن را در تیم نگه داشت. نکونام گفت که اگر رضایتنامه‌اش را ندهیم در ایران می‌ماند و خانه‌نشین می‌شود و برای استقلال هم بازی نمی‌کند. ما به این جمع‌بندی رسیدیم که جدا شود و فکر می‌کنم مقصد او تیم الوکره قطر خواهد بود.

قائم‌مقام باشگاه استقلال افزود: در این جلسه نکونام صحبت کرد و گفت که به خاطر قلعه‌نویی حاضر است در استقلال باقی بماند اما شرایطی پیش آمده که باید برود. اینکه گفته می‌شود او در دربی حاضر می‌شود صحیح نیست. چرا که اگر قرار  بود در دربی بازی کند که باید تا آخر فصل در استقلال می‌ماند.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در قرارداد او بندی وجود دارد که او می‌تواند از استقلال جدا شود تصریح کرد: در قرارداد او هیچ بندی مبنی بر جدایی وجود ندارد. شما به قراردادهای ثبت شده باشگاه استقلال در فدراسیون فوتبال مراجعه کنید و اگر به قرارداد مشکوکی برخوردید هر کاری خواستید انجام دهید. ما هیچ شرطی در قرارداد بازیکنان و حتی نکونام نداریم و اگر در قرارداد نکونام بندی در این رابطه پیدا کردید، ما حاضریم از منافع باشگاه بگذریم و رضایتنامه او را صادر کنیم.

نظری جویباری افزود: قرار است منافع باشگاه در نظر گرفته شود و ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد نکونام به باشگاه استقلال تخصیص یابد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال در پایان درباره اینکه گفته می‌شود نکونام با یکی از معاونان باشگاه استقلال به مشکل خورده و به این دلیل می‌خواهد از این تیم جدا شود گفت: بازیکن باید تابع باشگاه باشد و اینکه گفته می‌شود نکونام به خاطر مشکل با معاونت باشگاه می‌خواهد از این تیم جدا شود را رد می‌کنم و قبول ندارم. او می‌خواست برود و ما خیلی تلاش کردیم در استقلال بماند اما او گفت یا از استقلال می‌روم یا در خانه می‌مانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.