اظهارات اخیر سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام باعث دلخوری برخی از بازیکنان این تیم از دست او شده است.

اظهارات اخیر سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام باعث دلخوری برخی از بازیکنان این تیم از دست او شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه دیلی میل، اظهارات ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام پس از باخت خانگی تیمش مقابل اورتون در هفته نخست لیگ برتر انگلیس، جنجال‌آفرین شده است. آقای خاص پس از این بازی، باخت تیمش را به کم‌کاری و تنبلی برخی از بازیکنانش نسبت داد که ظاهراً همین موضوع ناراحتی آنها را در پی داشته است.

طبق ادعای دیلی‌میل در حالی که برخی از بازیکنان تاتنهام هدف مورینیو از انتقاد از آنها را درک کرده‌‌اند، برخی دیگر برداشت متفاوتی داشته‌اند و از سرمربی پرتغالی‌شان دلخور شده‌اند. مورینیو هنوز هم از حمایت اکثریت اعضای تیمش برخوردار است، اما سابقه اختلافاتی که او در تیم‌های قبلی خود با بازیکنانش داشته است (در رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد)، نشان می‌دهد که بعید نیست که اظهارات اخیرش یک جنگی داخلی دیگر در شمال لندن را در پی داشته باشد.

یکی از بازیکنانی که به نظر می‌رسید از دست مورینیو ناراحت شده، دفاع چپ تاتنهام بن‌دیویس بوده است. دیویس درباره گفته‌های اخیر مورینیو اظهار داشت: من فکر می‌کنم که همه بازیکنان ما سخت کار کردند. خود من به شخصه با تمام توانم بازی کردم. عملکرد ما آنقدرها بد نبود. به نظر من نمی‌توان آن را به کم‌کاری بازیکنان نسبت داد.

اردوی پیش‌فصل از هم گسیخته تیم، چیزی که مورینیو در پایان بازی مقابل اورتون از آن ابراز نارضایتی کرد، بهانه‌ای قابل پذیرش بود. در اردوی پیش‌فصل سفیدپوشان لندن حداقل دو بازیکن این تیم تست کرونای‌شان مثبت شد. مورینیو هم روز یکشنبه تأیید کرد که تعدادی از اعضای تیمش به دلیل قرنطینه بودن بخش‌هایی از اردوی پیش‌فصل را از دست داده‌اند که هری کین هم جزوشان بوده است.

ناآمادگی کین در بازی‌های اخیر تیم ملی انگلیس مقابل ایسلند و دانمارک و پس از آن مقابل اورتون مشهود بود، اما بدون داشتن گزینه‌های ذخیره، مورینیو فعلاً چاره‌ای ندارد جز اینکه به مهاجم انگلیسی‌اش اعتماد کند و او را به میدان بفرستد. در این شرایط اما دودستگی در رختکن تیم هم بر مشکلات تیم سفیدپوش لندن افزوده شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.