مدیربرنامه‌های مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول ادعای اخیر مربی تیم ملی مصر در مورد رد پیشنهاد رئال مادرید از سوی ستاره قرمزپوشان مرسی‌ساید را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رامی عباس مدیربرنامه‌های محمد صلاح ادعای اخیر هانی رمزی مربی سابق تیم ملی مصر را رد کرد. رمزی در مصاحبه اخیرش گفته بود که صلاح ماه مارس ۲۰۱۸ به او گفته است که از رئال مادرید پیشنهاد دارد، اما آن را با وجود قابل قبول بودنش از نظر مالی رد کرده است تا در آنفیلد بماند.

رامی عباس در واکنش به ادعای رمزی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: محمد صلاح هرگز هیچ‌کدام از برنامه‌های حرفه‌ای‌اش را با هیچ‌کدام از مربیان سابق خود در میان نگذاشته است.

این نخستین باری نیست که رامی عباس مجبور به رد شایعات درباره آینده صلاح می‌شود. او چندی پیش نیز واکنشی شدید‌اللحن به یکسری گزارش‌ها در رسانه‌های اسپانیایی داد که در آنها عنوان شده بود مهاجم مصری سال ۲۰۱۹ قصد داشته است، لیورپول را ترک کند. صلاح نیز شخصاً این شایعات را تکذیب کرد و به هواداران لیورپول اطمینان خاطر داد که به این زودی‌ها قصد ترک این تیم را ندارد.

صلاح ۲۷ ساله که سال گذشته با لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شد و امسال هم در آستانه فتح لیگ برتر قرار دارد، در ۱۴۴ بازی‌اش برای لیورپول از سال ۲۰۱۷ تا کنون، ۹۱ گل زده و در زمره بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا قرار دارد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.