سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید هرکدام از بازیکنانش که بیم به خطر افتادن سلامتی‌شان را دارند می‌توانند در تمرینات شرکت نکنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN،‌ اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید که او هیچ کدام از بازیکنانش را که بیم ابتلا به کرونا داشته باشند را مجبور نخواهد کرد که به تمرینات برگردند.

مدیران لیگ برتر انگلیس برنامه‌ای در دست بررسی دارند که به بازیکنان اجازه می‌دهد در اواخر ماه میلادی جاری (ماه می) به تمرینات برگردند و مسابقات هم از ماه ژوئن از سر گرفته شود.

با این حال بعضی از بازیکنان شاغل در فوتبال جزیره مانند سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی اخیراً نگرانی خود را از بابت بازگشت به تمرینات در حالی که کشور انگلیس هنوز درگیری بحران کرونا است، ابراز کرده‌اند.

سولسشایر هم به نگرانی بازیکنان احترام می‌گذارد و به همین دلیل به بازیکنان خودش برای بازگشت به تمرینات حق انتخاب داده است. او به شبکه اسکای اسپورتس گفت: ما نباید هیچ چیزی که به ضرر بازیکنان باشد بخواهیم. باید به شناخت کافی درباره همه بازیکنان برسیم و اگر بازیکنی از نظر روانی آماده بود به او اجازه بازی بدهیم. من فکر نمی‌کنم که ما بتوانیم کسی را مجبور به انجام کاری کنیم. کارشناسان نگرانی‌های زیادی درباره از سرگیری تمرینات مطرح نکرده‌اند و ما باید به کارشناسانی که به ما می‌گویند که چه زمانی برای شروع دوباره کار امن است، اعتماد کنیم.

تعلیق لیگ برتر به خاطر شیوع کرونا، ۱۱ بازی بدون باخت منچستریونایتد تحت هدایت سولسشایر را متوقف کرد که این بازی‌ها شامل پیروزی مقابل چلسی و دو برد مقابل منچسترسیتی می‌شد. با این حال این وقفه به ستاره‌هایی مانند پل پوگبا و مارکوس رشفورد زمان بیشتری دارد تا برای بازگشت به زمین بازی آماده شوند و به تیم‌شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کمک کنند.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ ادامه داد: برای یکسری از بازیکنان ما این وقفه فرصتی شد تا خودشان را به سایر بازیکنان برسانند و حتی از آنها هم سبقت بگیرند. آنها به خاطر وضعیت‌شان در کانون توجه قرار نداشتند و به همین دلیل برای‌شان آسان‌تر بود که با شدت بیشتری تمرین کنند و اکنون به پایانی خوب امیدوار هستند. من برای بازگشت آنها هیجان زده‌ام. تیم ما واقعاً ترکیب هیجان‌انگیزی دارد. برونو فرناندس با ورودش تأثیر فوق‌العاده‌ای بر همه گذاشته است. خرید او تیم را از نظر روحی هم تقویت کرد. پوگبا و رشفورد هم که برگردند، دیگر همه چیز عالی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.