رئیس کمیته آموزش پس از پایان نشست مشترک مسئولین فدراسیون فوتبال و کمیته آموزش استانها گفت: این نشست بسیار مفید بود و مطالب مختلفی را در جهت آگاهی هر چه بیشتر مسئولین کمیته آموزش استانها ارائه کردیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دکتر میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: دستورالعمل نظام هماهنگ آموزش فدراسیون فوتبال به مدت یک سال است که بررسی و آسیب شناسی کرده و قصد داشتیم تا کلیه استانها با یک نظام هماهنگ برنامه های آموزشی مختلف را به مرحله اجرا برسانند.

وی گفت: مباحثی نظیر عملکرد سال ۲۰۱۸ واحد آموزش هیاتهای فوتبال استانها، آموزش آخرین دستورالعمل فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص برنامه ها، نحوه سازماندهی و برگزاری دوره های آموزش مربیگری و مدیریت را بررسی کردیم و برخی از استانها با بیان مشکلات خود مطالبی را مطرح کردند که بدون شک با رفع آن می توان از این پس شاهد روند رو به رشد هرچه بیشتر در بحث آموزش باشیم. 

وی گفت: ابلاغ برنامه های آموزشی مربیگری و مدیریت در سال ۲۰۱۹ نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره بود که مورد بررسی قرار گرفت. در واقع این دستور العمل را به استانها ابلاغ کردیم و از این پس کلیه استانها باید طبق این دستورالعمل پیش رفته و برنامه های آموزشی خود را اجرا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.