فوتبال جهان - نایب‌ رئیس پیشین فیفا ایده مطرح‌شده از سوی جانی اینفانتینو، رئیس کنونی فیفا برای افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه و نایب‌رئیس پیشین فیفا می‌گوید که به طور قطعی از ایده افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی حمایت نمی‌کند.

جیانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا از بررسی افزایش تعداد تیم‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ۴۸ تیم خبر داد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی جهان داشت.

ویچیسواو کولوسکوف که در سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۶ میلادی به مدت ۱۶ سال نایب‌رئیس فیفا بود درباره پیشنهاد اینفانتینو به خبرگزاری ریانووستی گفت: اگر او الان چنین حرفی را می‌زند یعنی باید روی آن حساب کنیم و در حال انجام مذاکره با قطر است. شتاب اینفانتینو قابل درک است زیرا به زودی انتخابات ریاست فیفا را پیش‌رو داریم و او نیازمند رای است. البته از دیدگاه عملی باید بگویم ایده رئیس فیفا پوچ مطلق است. در این رابطه بارها صحبت کردم. بحث من مربوط به کشور خاصی نیست اما شما تصور کنید در دوران آماده‌سازی روسیه برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار بود تعداد تیم‌ها، شهرهای میزبان و ورزشگاه‌ها افزایش یابد. این یک کار بسیار سنگین برای کشور میزبان است.

فوتبال جهان| پاسخ لالیگا به مخالفت فیفا با برگزاری بازی‌ها در آمریکا/ اینفانتینو مقابل خواسته اروپایی‌ها تسلیم شدفوتبال جهان| جنگ میان یوفا و فیفا بر سر برنامه‌های اینفانتینو/ تهدید اروپایی‌ها به ترک جلسه شواری فدراسیون جهانینایب‌رئیس پیشین فیفا ادامه داد: چه احساسی در افزایش تیم‌های جام جهانی وجود دارد؟ البته این اقدام می‌تواند بار اضافه‌ای را روی دوش بازیکنان بگذارد. الان می‌بینیم که بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هنوز به آن فرم خوب و مورد نظر خود نرسیده‌اند. در جام جهانی ۴۸ تیمی این خستگی‌ها بیشتر خواهند شد. به طور قطع من از ایده افزایش تیم‌های جام جهانی حمایت نمی‌کنم.

حمله هکرها به کامپیوترهای فیفا و استخراج اطلاعات محرمانه/ فیفا: نگرانیم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.