سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران ضمن انتقاد شدید از برخی بازیکنان این تیم گفت: برخی بازیکنان را آنقدر در بوق و کرنا می کنیم که دیگر نمی توانند خودشان را جمع کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر حاجیلو در گفتگو با برنامه تهران ورزشی رادیو ورزش درباره شرایط استقلال پس از پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی گفت: فعلا شرایط روحی بازیکنان خوب است. با این حال نگران شرایط قبلی تیم هستیم. چون بازیکنان در هفته های گذشته نتوانستند با نتایج خودشان هواداران را راضی کنند و از این موضوع هم ناراحت هستند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: داریم ما خودمان را آزار می دهیم چون استقلال را دوست داریم و ادای دین به هواداران داریم. وقتی به نفت مسجدسلیمان گل زدیم طوری خوشحال بودیم که انگار قهرمان شده ایم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان آبی‌پوشان پایتخت تصریح کرد: نویمایر آسیب‌ دیده است. روزبه چشمی هم احساس درد می کند. خسرو حیدری هم که با تیم نیست و در تهران است. امیدوارم مسجدسلیمانی ها را در لیگ هم ببریم تا ناراحتی هوادارنمان کمتر شود.

حاجیلو درباره رفتار مهدی قائدی پس از تعویض در دقایق اضافی بازی جام حذفی اذعان داشت: او بطری آب را زمین نزد. با چشمانم حواسم بود که چه رفتاری می کند. اگر اشتباه می کرد او را به تهران باز می گرداندیم.

وی در ادامه افزود: خوشحال هستم که به استقلال برگشتم. اما فکر می کنم نگاه من با این روش فرق می کند و همخوانی ندارد. با این بازی ها خودم هم اذیت می شوم. قبلا به آنها گفتم حواستان باشد قائدی مثل مجاهد خذیراوی نشود. به جای اینکه حواسمان باشد او را بزرگ نکنیم شیوه برعکسی را پیش گرفتیم. بعضی ها قابلیت و فرهنگش را ندارند.

سرپرست استقلال تهران در ادامه انتقادهایش از برخی بازیکنان جوان این تیم تصریح کرد: رضا آذری در آکادمی بازیکن خودم بود. او با استقلال بزرگ شده است. اما حالا می بینم نوع تربیت او خیلی فرق کرده است . آنها را در بوق و کرنا کرده اند و نمی توانیم جمعشان کنیم. قصد ندارم از قائدی یا هر بازیکن دیگری انتقاد کنم. می خواهم بگویم اگر یک بازیکن خوب باشد دلیل نمی شود هر کار دیگری خواست انجام دهد. بازیکن باید بداند اگر بزرگ می شود انتظارات مردم را هم باید پاسخگو باشد.

حاجیلو ادامه داد: هیچکدام از بازیکنان ما در این مجموعه لیاقت هواداران را نداریم. این حرف را بدون تعارف می زنم. نمی خواهم از فتحی دفاع کنم ولی از روزی که آمده به گذشته کاری نداشته است. کمیته تعیین وضعیت مجبور کرد میلیاردها بدهی را بدهیم. باید هر کاری کنیم تا هوادار راضی باشد. پرسپولیسی ها با تمام توان و وجودشان بازی می کنند و ما هم باید کاری کنیم که مشکلات برطرف شود.

سرپرست آبی پوشان پایتخت درباره عملکرد بازیکنان استقلال تهران افزود: اگر قرار باشد بازیکن مثل یک کارمند بازی کند درست نیست. هوادار به خاطر باخت استقلال می میرد. بعضی وقتها دلم می خواهد فرار کنم. افرادی در گذشته مسئولیت داشتند پدر استقلال را در آوردند و حداقل یک بار از خودشان سوال کنند چه بر سر این تیم آورده اند.

سرپرست تیم استقلال تاکید کرد: مگر می شود مثلا با تیام که ۲۰ هزار دلار می خواست به جایش گرو را که یک هزارم او هم نیست قرارداد ببندیم. مگر می توان جای نورافکن، حسینی، ابراهیمی را اینگونه پر کنیم. مدیرعامل باشگاه دارد دیوانه می شود! بازیکنی که فقط و فقط به تهران آمده تا معاینه پزشکی شود اما دیپورت شده، رفته از استقلال شکایت کرده است! باید اقایان پاسخگو باشند. اگر من نمی توانم جواب بدهم باید بگویم خداحافظ.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.