نهاد حاکم بر فوتبال کره جنوبی از افرادی که از ملی‌پوشان این کشور پس از حذف‌شان از جام جهانی ۲۰۱۸ استقبالی توهین‌آمیز انجام دادند شکایت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پلیس کره جنوبی اعلام کرد که فدراسیون فوتبال این کشور از افرادی که در مراسم استقبال از ملی‌پوشان کره‌ای پس از بازگشت از روسیه، به سمت آنها تخم‌مرغ و بالش پرتاب کردند، هیچ شکایتی ندارد.

کره جنوبی در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ دو بازی نخست خود را به ترتیب برابر سوئد و مکزیک باخت و با وجود پیروزی شوکه کننده ۲ بر صفرش مقابل آلمان در دور آخر نتوانست به مرحله حذفی راه پیدا کند با این حال این پیروزی سبب نشد که گروهی از شهروندان کره‌ای ناکامی ملی‌پوشان‌شان برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی را از یاد ببرند و به همین دلیل در مراسم استقبالی که فدراسیون فوتبال کره جنوبی در فرودگاه اینچئون ترتیب داده بود به سمت بازیکنان و اعضای کادر فنی تخم مرغ پرتاب کردند.

اکنون خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی به نقل از پلیس فرودگاه اینچئون اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال این کشور قصد ندارد از افرادی که تخم مرغ پرتاب کردند شکایت کند.

این نخستین باری نیست که برخی از شهروندان کره جنوبی اعتراض خود به عملکرد ملی‌پوشان کشورشان را با پرتاب اشیای مختلف به سمت آنها نشان می‌دهند. ۴ سال پیش آنها بعد از بازگشت ملی‌پوشان‌شان از جام جهانی ۲۰۱۴ که در آن عملکرد ضعیف داشتند، به سمت آنها تافی پرتاب کردند که این حرکت در فرهنگ کره‌ای‌ها یک توهین تلقی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.