مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم با این پیروزی که بدست آوردیم بدشانسی های ما به پایان برسد و این روند در بازیهای آینده ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی پس از پیروی ۲ بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد شیرین دست پیدا کنیم. در نیمه دوم کاملا حاکم میدان بودیم و از موقعیت هایمان استفاده کرده و موفق شدیم.

وی تاکید کرد: اثر تیم هایی که مقابل ما قرار می گیرند از همان ابتدا رو به دفاع می آورند که شاید این هم یک تاکتیک باشد و این کار ما را سخت می کند و امیدوارم بتوانیم در هفته های آینده هم پیروزی های خوبی بدست آورده و خود را به بالای جدول برسانیم.

چشمی ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلات ما گل نشدن توپ هایمان است. ما هر چه تلاش می کنیم توپهایمان به گل تبدیل نمی شود و این برای ما بسیار سخت است. به عنوان نمونه مقابل سیاه جامگان درآخرین لحظات می توانستیم به گل برسیم اما این اتفاق نیفتاد.

مدافع استقلال تصریح کرد: در آن بازی جابر ۴-۵ بار خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما آنقدر بدشانس بود که توپ ها به گل تبدیل نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که در این مدت چندین بار تغییر پست داده اید آیا این مسئله به ضرر شما نیست، گفت: هر دستوری که شفر بدهد من باید اجرا کنم. دیروز درون دروازه ایستادم و مطمئن باشید هر جایی که قرار شد بازی کنم با تمام توانم در آن پست بازی خواهم کرد تا استقلال بتواند موفق باشد.

چشمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که دوست دارید در جام جهانی چه قرعه ای به شما بیافتد، گفت: امیدوارم در گروهی قرار بگیریم که بتوانیم با کمک بازیکنان و درایت کادر فنی به دور بعد صعود کنیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.