بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت در شرایط جسمانی خوبی هستم و همیشه حداکثر تلاشم را در باشگاه و تیم ملی انجام می دهم. 

لطفاً نظرخود را درخصوص اولین بخش اردو و مسابقه با پاناما اظهار کنید.

ما روزهای نخست اردو خیلی خوبی داشتیم و همه تیم سالم و آماده بودند. ما چندین جلسه تمرینی خوب را پشت سر گزاردیم و مسابقه دوستانه ای را هم مقابل تیم پاناما که به جام جهانی صعود کرده است انجام دادیم. ما نیمه نخست بسیار خوب کار کردیم اما نیمه دوم اندکی سخت تر بود برای ما ولی تجربه خوبی بود برای یادگیری. ما باید اینگونه مسابقات را انجام دهیم تا برای مسابقاتی که در جام جهانی قرار است انجام بدهیم بیاموزیم. تا کنون اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

نظر شما در خصوص حریف بعدی تیم ایران یعنی ونزوئلا چیست؟

ونزوئلا حریف خوب و بسیار قدرتمندی است که نتایج خوبی در در مقابل تیمهایی مانند آرژانتین، کلمبیا یا پاراگوئه گرفته است. برای ما مهم است که به این نوع از فوتبال سرعتی آشنا شویم به همان شکلی که در نیمه دوم مسابقه با پاناما بدان دست یافتیم. الان زمانی است که می توانیم برای جام جهانی بیاموزیم در غیر این صورت بعداً دیر خواهد شد. ما این را می دانیم که آوردن تیمهای مختلف جهت مسابقه با ایران سخت است و شرایط ایده ال را برای آن نداریم اما کادر فنی حداکثر تلاش شان را برای آنچه برای ما آماده نمایند می کنند. تمام بازیکنان هم البته تلاش شان را می کنند و روحیه تیم بسیار خوب است.

لطفاً درباره روحیه تیمی در بین بازیکنان صحبت بفرمائید.

این تیم واقعاً متحد است. نه تنها بازیکنان بلکه کادر بیرون زمین و تمام افرادی که اینجا کار می کنند از تدارکات گرفته تا کادر فنی. هرکس وفادار و بدنبال این هدف است ما باید در روسیه عملکردخوبی داشته باشیم. ما از مشکلاتی که وجود دارد آگاه هستیم و شرایط مشابه با سایر تیمها را نداریم. ما از نظر مالی شرایط خوبی نداریم اما با آنچه که داریم کار می کنیم . اگر ببینید که چه کیفیتی را به زمین آورده و چه نتایجی کسب می کنیم بنابراین باید به این موضوع افتخار کنیم. روحیه این تیم مهمترین نقطه قوت این تیم است و ما باید بدین شکل ادامه دهیم و مهم نیست که در بیرون زمین چه اتفاقی می افتد. ما روی فوتبال و چیزهای ساده ای که دوست داریم انجام دهیم تمرکز می نماییم.

چه انتظاری از تیم ملی در آینده داری؟

من تقریباً ۶ سال است که در تیم ملی حضور دارم. مربی من را به خوبی می شناسد و می داند هر زمان که من را احتیاج دارد، من آماده و در دسترس هستم.برای من ۹۰ دقیقه یا ۱۰ دقیقه مهم نیست. من همیشه آماده هستم. بازی کردن برای تیم ملی احساسی است وصف ناپذیر. من در شرایط جسمانی خوبی هستم و همیشه حداکثر تلاشم را در باشگاه و تیم ملی انجام می دهم. اما تیم ملی همیشه یک چیز بیشتری برای شما می آورد که آن هم احساسی است که به ملت و کشور خود داری. اهداف هرچه که باشد، چه یاری رسانی یا کار سخت و کمک به جوانتر ها در این گروه و در اختیار گذاشتن تجربه ام با سایر نفرات برای متحدشدن مانند یک تیم ، من همیشه آماده و در دسترس هستم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.