خورخه شامپائولی که سابقه همکاری با آرتورو ویدال در تیم ملی شیلی را داشته مدعی شده این بازیکن نمی‌تواند رفتارش را کنترل کند و باید به پزشک متخصص مراجعه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خورخه شامپائولی، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین که در دوران حضور روی نیمکت شیلی سابقه کار با آرتورو ویدال را داشته، معتقد است بازیکن بایرن مونیخ نمی‌تواند خودش را کنترل کند و برای رفتارش باید به پزشک مراجعه کند.

در سال ۲۰۱۵ ملی‌پوش اهل شیلی از تیم فوتبال یوونتوس به بایرن مونیخ فروخته شد. اما همان زمان سرمربی تیم ملی کشورش صحبت‌هایی علیه او کرده بود. صحبت‌های آن زمان شامپائولی با روزنامه آس درباره ویدال به تازگی و بعد از گذشت مدت‌ها منتشر شده است.

او گفت: ویدال؟ او نیاز به یک متخصص دارد. او دوست دارد همیشه نوشیدنی‌های الکلی بنوشد و در این زمینه کنترلی روی خودش ندارد. وقتی در هواپیما و در حال بازگشت از لیما بودیم، از من سوال کرد که آیا می‌تواند در آن زمان هم نوشیدنی بنوشد یا نه، او با خودش نوشیدنی را داخل هواپیما آورده بود.

شامپائولی در ادامه گفت: من گفتم نه و بعد از آن مدیران و دیگر اعضای تیم آمدند. او کار خودش را کرد و من با این که می‌دانستم نوشیدنی را او با خود آورده مجبور شدن دروغ بگویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.