رشت - سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان تیم برای کسب پیروزی در مسابقه حذفی در برابر ملوان بندرانزلی ، گفت: جام حذفی همیشه جام شگفتی ها بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظر محمدی درکنفرانس خبری پیش از دیدار جام حذفی در برابر ملوان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد روند خوب تیم سپیدرود در هفته چهارم و پنجم لیگ برتر بودیم.

وی به وقفه ایجاد شده در برگزاری مسابقات به علت برگزاری بازی های تیم ملی اشاره کرد و افزود: برای جبران این موضوع دیدارهای دوستانه ای را تدارک دیده ایم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان تیمش برای بازی جام حذفی در مقابل ملوان بندرانزلی، گفت: حریف از کادری با تجربه برخوردار است و ما نیز نسبت به سال گذشته تقویت شده ایم.

وی همچنین به بارندگی شدید شب گذشته در استان گیلان و رشت اشاره و خاطرنشان کرد: امیدوارم بارندگی و کیفیت زمین بر عملکرد بازیکنان تکنیکی و سرعتی سپیدرود تاثیر منفی نداشته باشد.

نظرمحمدی با تاکید بر اینکه جام حذفی، جام شگفتی ها است، تصریح کرد : از هواداران می خواهم به تیم و بازیکنان حریف توهین نکرده زیرا سپیدرود به حضور هوادارانش در بازی های آینده نیازمند است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.