مشاور عالی فرماندار تهران گفت: عملا امکان برگزاری دیدارهایی که یک طرف آن تیم‌های استقلال و پرسپولیس هستند در ورزشگاه شهید دستگردی وجود ندارد.

عیسی صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص احتمال برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: از نظر فرمانداری استان تهران چنین عملی منتفی است و به دلیل موقعیت این ورزشگاه فرمانداری با برگزاری این بازی موافقت نخواهد کرد.

مشاور عالی فرماندار تهران ادامه داد: ورزشگاه دستگردی عملا در بافت شهری قرار دارد و به همین دلیل دسترسی تماشاگر به این ورزشگاه نسبت به ورزشگاه آزادی یا تختی راحت‌تر است و همین باعث می‌شود بر تعداد علاقمندانی که خواهان این دیدن این بازی از نزدیک باشند اضافه می‌شود. با توجه به زمان برگزاری بازی و این که یک سوی این میدان تیم پر طرفدار استقلال است، پیش بینی‌می شود حداقل جمعیتی بالغ بر بیست - سی هزار نفر خواهان تماشای این بازی باشند و تصور این که چنین جمعیتی در خیابان‌های اطراف این ورزشگاه تجمع نمایند هم امکان پذیر نیست.

وی افزود: چنین تجمعی عملا نظم و نظام شهر را به هم ریخته و کنترل انتظامی این جمعیت در یک منطقه شهری عملا امکان پذیر نیست. به خصوص پس از پایان بازی که قرار است کل تماشاگران همزمان ورزشگاه را ترک کنند که عملا نظم شهر به هم می‌ریزد.

صالحی در پاسخ به این سئوال که مدیران سایپا مدعی شدند موافقت شورای تامین را برای این منظور اخذ می‌کنند بیان داشت: چنین چیزی امکان پذیر نیست و فرمانداری موافق برگزاری هیچ رویدادی که منجر به چنین تجمعی در یک منطقه از شهر باشد نیست. لذا بازی‌های فوتبالی که یک سوی آن تیم‌های استقلال و پرسپولیس باشند در ورزشگاه شهید دستگردی منتفی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.