حسن صالح حمیدزیچ مدعی شده بایرن مونیخ باید قهرمان اروپا شود و ابراز خرسندی کرده که دورتموند و لایپزیگ تیم‎های قدرتمندی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است این تیم باید در رقابت‎های پیش رو قهرمان لیگ قهرمانان شود.

صالح حمیدزیچ در گفتگو با گل گفت: لیگ قهرمانان یکی از اصلی‎ترین اهداف ماست که باید حتما به آن برسیم. در ۴ سال اخیر رئال مادرید در رقابت‎های لیگ قهرمانان عملکرد فوق‎العاده‎ای داشته و ۳ بار قهرمان شده. کار بزرگی داریم که باید انجام دهیم.

بایرن در فصول اخیر بارها قهرمان لیگ آلمان شده و این فصل هم به دنبال رسیدن به ششمین قهرمانی پشت سر هم است. اما مدیر ورزشی این تیم می‌داند برای بالا رفتن سطح لیگ باید دورتموند و لایپزیگ هم در اوج باشند.

صالح حمیدزیچ در این باره گفته: نمی‎خواهیم بوندسلیگا خسته‎کننده باشد. برای بایرن هم خوب است که دورتموند تیم قدرتمندی باشد. در پایان البته هدفمان قهرمانی در بوندسلیگا هم هست. اما برای هواداران و همه ما بهتر است که تیم‎ها رقابت فشرده‎ای داشته باشند. اگر این طور باشد بازی‌ها مقابل تیم‎های دیگر سخت می‌‎شود.

او در پایان گفت: خوشحالم که لایپزیگ و دورتموند موفق کار کردند و بازیکنان خوبی دارند، باید ببینیم در آینده چه پیش می‎آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.