اهواز - بازیکنان تیم های نفت تهران و سپاهان اصفهان پس از مذاکره با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوستند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال خوزستان اخیرا از طرف شرکت گروه‌ ملی به اداره کل ورزش‌ و جوانان خوزستان تحویل داده شده تا با جذب اسپانسر و به خدمت گرفتن بازیکنان موردنیاز برای لیگ هفدهم آماده شود.

بر همین اساس مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بعد از توافق با عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم استقلال خوزستان، جذب بازیکنان جدید را در دستور کار خود قرار داده است تا بتواند تیم را آماده حضور در رقابت های لیگ برتر فصل آینده کند.

در همین زمینه عباس بوعذار هافبک ۲۵ ساله و خوزستانی تیم نفت تهران روز گذشته با حضور در دفتر مدیرکل ورزش ‌و جوانان خوزستان و عقد قراردادی یک ساله به این تیم پیوست تا آبی‌پوشان را در لیگ هفدهم همراهی کند.

این بازیکن با تکنیک متولد اهواز، اولین ورودی استقلال خوزستان در دوره نقل‌وانتقالات تابستانی است و خریدهای بعدی تیم آبی‌پوش دیار کارون به‌زودی مشخص خواهند شد.

همچنین ‌موسی کولی‌بالی بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز در همین روز پس از مذاکره با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و عبدالله ویسی برای یک فصل با این تیم قرارداد بست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و ویسی در حال مذاکره با دو بازیکن دیگر هستند که به‌زودی نیز تکلیف حضور این دو بازیکن در جمع آبی‌های خوزستان مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.