رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در آمادگی کامل به سر می برد، گفت: امیدوارم امروز بازیکنان کشورمان پیروز این دیدار حساس باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در خصوص دیدار تیم ملی ایران مقابل چین گفت: امروز شاهد یک بازی حساس خواهیم بود و می دانم این دیدار برای تیم ملی کشورمان بسیار مهم است و باید سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: بازیکنان ما در شرایط آرمانی به سر می برند و با تمرینات خوبی که انجام داده اند و پیروزی که برابر قطر به دست آورده اند تلاش می کنند تا پیروز میدان شده و سه امتیاز دیگر را کسب کنند.

مهدی تاج در ادامه خاطرنشان کرد: بیشتر مردم کشورمان که برای دید و بازدید به تهران آمده بودند امروز خود را به ورزشگاه رسانده تا شاهد پیروزی تیم ملی کشورشان مقابل چین باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: از همه مردم تشکر می کنم و امیدوارم که روز خوبی را در ورزشگاه همراه با پیروزی برابر تیم ملی چین داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از علاقه مندان به فوتبال تقاضا می کنم دیگر به ورزشگاه نیایند و بازی را از گیرنده های خود ببینند زیرا ورزشگاه کاملا پر شده بنابراین با آمدن آنها دیگر نه می توانند بازی را از ورزشگاه ببینند و نه از گیرنده هایشان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.