مدیرعامل پیشین استقلال ضمن تمجید از عدم بهانه جویی منصوریان بابت از دست رفتن برخی بازیکنانش در نقل و انتقالات گفت: او و بازیکنان بسیار شجاع بودند.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دربی ۸۴ گفت: دربی زیبایی بود و به من که خیلی چسبید چون استقلال بیدار شد. چنین بازی هایی به درد فوتبال و مردم ایران می خورد، شادی و نشاط بسیاری ایجاد می کند و دست سرمربی تیم ملی را هم باز می گذارد تا از نیروی انسانی موجود استفاده کند، من علاوه بر اینکه از برد استقلال بسیار خوشحالم برای تیم ملی هم خوشحالم که بیش از بیست بازیکن خوب را در دربی دید.

فتح الله زاده در ادامه در مورد منصوریان افزود: او فوق العاده در این دربی کار کرد، علاوه بر مسائل فنی و جریان بازی چیزی که برای من جالب بود این بود که با وجود مشکلاتی که برای استقلال در مورد جذب بازیکن ایجاد شد و جباروف و تیموریان و چشمی را از دست داد اما اصلا بهانه جویی نکرد و مدام کمبودها و به هم ریخته شدن برنامه هایش را به رخ دیگران نکشید و رفت کارش را انجام داد. آن هم با تمرکز کامل. در واقع منصوریان اصلا مثل یک مربی جوان عمل نکرد و بسیار پخته عمل کرد که جا دارد به او تبریک بگویم بابت این رفتار درست.

وی در ادامه افزود: بازیکنان استقلال در این بازی تعصب و غیرت را معنی کردند که باید از آنها هم تشکر کنم و به آنها تبریک بگویم.

مدیر پیشین استقلال در مورد پرسپولیس و غرور این تیم گفت: پرسپولیس یکی از تیم های بسیار خوب این دوره از مسابقات است و باید به مدیر و مربی اش بابت تیم خوبی که ساخته اند تبریک بگویم، به هر حال فوتبال برد و باخت دارد و این بار آنها باختند، من فکر می کنم پرسپولیس اصلا توقع این بازی جسورانه را از استقلال نداشت و غافلگیر شد شاید هم مغرور بود.

مدیر پیشین استقلال در مورد درگیری رحمتی و سید جلال حسینی گفت: به نظرم بهتر است در این رابطه زیاد حرف نزنیم بالاخره بازی حساس بوده و اتفاقاتی رخ داده این دربی آنقدر سوژه داشت که در این رابطه خیلی حرف تو حرف نیاوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )