سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه قرار بود تیمش امروز برای دیدار با آلومینیوم عازم اراک شود، گفت: به دلیل حل شدن مشکلات مالی، بازیکنان حاضر نیستند به اراک بیایند.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص وضعیت تیم نساجی مازندران گفت: شرایط اصلا خوب نیست و هر روز یک داستان جدیدی برای نساجی پیش می آید. مشکلات بازیکنان ما تمام شدنی نیست و آنها پس از دیدار برابر پارس جم منتظر حل شدن مشکلات مالی شان بودند که باز هم این مشکل حل نشد و بازیکنان با این شرایط دیگر حاضر به ادامه کار با نساجی نیستند.

وی تاکید کرد: قرار است امروز عازم اراک شویم و همه کارها انجام شده اما بازیکنان مجدداً اعتصاب کرده و در تمرین حضور پیدا نکردند. حالا هم مشخص نیست که به اراک خواهیم رفت یا خیر.

سرمربی نساجی قائم شهر در پاسخ به این پرسش که آیا مسئولان نساجی اصلاً نگرانی این وضعیت نیستند؟ گفت: این را باید از خودشان بپرسید اما امروز شنیدم که مدیرعامل باشگاه استعفا داده و حالا باید منتظر ماند تا ببینیم آیا آقای پرهام مالک باشگاه این استعفا را قبول می کند یا خیر. اگر هم این استعفا قبول شد، شخص دیگری که جانشین او خواهد شد می تواند مشکلات نساجی را حل کند یا خیر؟

فکری در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم هر کسی که می آید، بتواند این شرایط سختی را که نساجی با آن دست و پنجه نرم می کند حل کرده تا هم من و هم بازیکنان با آرامش خاطر بیشتری لیگ را دنبال کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که مسابقات جام حذفی کشور به مراحل حساسی رسیده است و شما شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می دانید؟ گفت: در همه جای دنیا جام حذفی شگفتی های خاص خودش را دارد و همیشه شاهد بودیم که تیم های بزرگ توسط تیم های بی نام و نشان حذف شده اند. به عنوان مثال باید بگویم پرسپولیس که یکی از تیم های خوب کشورمان بود، توسط یک تیم بی نام حذف شد و اگر تیم های باقی مانده در جام حذفی به دنبال قهرمانی هستند باید با قدرت در میدان ظاهر شده تا بتوانند در پایان جام را بالای سر ببرند.

فکری در ادامه تاکید کرد: در دیدارهای باقی مانده اکثر تیم های لیگ برتری بجز تراکتور که برابر نفت و گاز گچساران به میدان خواهد رفت، باید با یکدیگر بازی کنند و به اعتقاد من شانس تراکتور با توجه به شرایط موجود بیشتر از سایر تیم ها برای رسیدن به فینال است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.