سرپرست ایران‌جوان بوشهر گفت:‌ یکی از باشگاه‌های متمولی هستیم که اموال و املاک زیادی داریم، اما اختلافات درون‌باشگاهی کار ما را سخت کرده است.

حسین غلامرضا‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم ایران‌جوان بوشهر گفت:‌ تمرینات ما از جمعه شروع شده و استاندار هم ۱۰۰ میلیون تومان به باشگاه ما کمک کرده که این پول را امروز بین بازیکنان تقسیم می‌کنیم.

وی در مورد اخراج ۵ بازیکن از ایران‌جوان به دلیل اعتصاب گفت:‌ ۱۲ بازیکن ما به خاطر شرایط مالی مدتی در تمرینات حاضر نشدند که ۵ بازیکن به تشخیص سرمربی از تیم کنار گذاشته شدند و در اختیار خودشان هستند، البته باشگاه به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون نامه نوشته و از آنها خواسته‌ایم که پرونده این بازیکنان ورود کنند و در صورتی که آنها مقصر نباشند، شاید مجوز بازگشت به تیم را بگیرند.

سرپرست ایران‌جوان بوشهر در مورد اینکه با اخراج ۵ بازیکن تیم با کمبود بازیکن مواجه نمی‌شود، گفت: خیر، ما بازیکنان امید خوبی داریم، در بازی با مس رفسنجان هم برخی از بازیکنان امید و جوانان خود را بازی دادیم و خوب هم بازی کردند.

غلامرضازاده در مورد اینکه پسر رئیس هیأت فوتبال بوشهر همچنان در تیم ایران‌جوان حضور دارد یا نه، گفت: بله، پسر آقای نجفی در تیم ما هست، آقای نجفی هم برای تیم ما زحمت کشیده و دور از انصاف است که بگوییم او هیچ کاری برای تیم ما نکرده است. به هر حال تیم پارس جنوبی تیم متمولی است و ۲۵۰ هزار تومان نقدی برای استفاده از زمین تمرین اصلی بوشهر داده است و ما چون پول نداشتیم ساعت یک بعدازظهر به ما وقت تمرین داده شد.

وی درمورد اینکه چرا مدیریت باشگاه فعالیت زیادی ندارد، گفت: ما یک سری مشکلات درون‌باشگاهی داریم، هیأت موسس باشگاه ایران‌جوان ۳۰ نفر هستند که هر کدام یک نظر دارند و این مسائل و اختلاف‌نظرها به تیم لطمه می‌زند. باشگاه ایران‌جوان املاک زیادی در بوشهر دارد که املاکش در بهترین جای شهر قرار گرفته است، اما اختلاف‌سلیقه‌ها و ناسازگاری‌هایی که می‌شود باعث شده شرایط مالی تیم مناسب نباشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.