سرمربی فولاد خوزستان گفت: تمام تمرکزمان در جام حذفی به بازی با نفت و گاز گچساران و در لیگ برتر به بازی با سپاهان اصفهان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، نعیم سعداوی پس از دیدار فولاد یزد و فولاد خوزستان که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی و در یزد برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: قبول دارم که به سختی در این بازی به پیروزی رسیدیم ولی واقعیت این است که موقعیت‌های خیلی خوبی را در این بازی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه نسبت به تیم فولاد یزد شناخت بسیار خوبی داشتیم، گفت: به فولاد یزد و مربی آنها تبریک می‌گویم که پا به پای بچه‌های ما فوتبال بسیار زیبا و خوبی را ارائه دادند.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: ما موقعیت‌های خیلی خوبی را در این دیدار داشتیم ولی بعد از اینکه گل اول را زدیم شاید تیم حریف را دست کم گرفتیم و می‌شود گفت که همان لحظه درس خوبی را از فوتبال گرفتیم که اگر تیم حریف را دست کم بگیریم این اتفاق می‌افتد که کار را برای خودمان سخت کردیم.

سعداوی عنوان کرد: در نیمه دوم هم فرصت‌های خیلی خوبی را داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم تا اینکه یکی از بازیکنانمان اخراج شد و معادله بازی تا اندازه زیادی به هم خورد.

وی خاطرنشان کرد: با همه این تفاسیر به شرف بازیکنانم درود می‌فرستم که با تمام وجودشان تلاش کردند و به خاطر اینکه به دنبال یک هدف بزرگ هستند تا آخرین لحظه بازی با وجود اینکه وقت زیادی را ۱۰ نفره سپری کردند توانستند به گل برسند و به مرحله بعد صعود کنند.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه یک تیم جوان و جدیدی را در فولاد خوزستان شکل دادیم طبیعی بود که نیازمند فاکتور زمان بودیم تا به یک هماهنگی مطلوبی برسیم و رفته رفته این اتفاق افتاد و شرایط الان به گونه‌ای است که به بازیکنانمان به یک خودباوری رسیده‌اند.

سعداوی تصریح کرد: می‌توان گفت که خیلی خوب در هر جلسه تمرینی با تمام انگیزه و انرژی بسیار ظاهر می‌شوند و خوشبختانه توانستند نتایج خوبی هم رقم بزنند.

وی بیان کرد: مطمئنا طبق هدفی که ما برای مجموعه تیم ترسیم کردیم بازی به بازی به سمت جلو حرکت می‌کنیم و اینکه بخواهیم دور را بررسی کنیم، آن چیزی هست که به آن فکر می‌کنیم ولی موضوعی که برای بچه‌ها جا می‌اندازیم این است که این بازی به پایان رسیده و الان تمام تمرکز ما در جام حذفی روی تیم نفت و گاز گچساران و در لیگ برتر روی تیم سپاهان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.