سرمربی لسترسیتی اعتراف کرد تعویض‌هایی که بین دو نیمه بازی خارج از خانه تیمش برابر منچستریونایتد انجام داد، نشانه پذیرش شکست در این دیدار بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری پس از باخت ۴ بر یک تیمش در ورزشگاه اولدترافورد در هفته ششم لیگ برتر انگلیس که در آن روباه‌ها هر چهار گل را در نیمه اول دریافت کردند، دلیل تعویض‌هایش در بین دو نیمه را توضیح داد.

او که بین دو نیمه بهترین بازیکنان تیمش یعنی جیمی واردی و ریاض محرز را از میدان بیرون کشید، گفت: وقتی گل چهارم را خوردیم، بازی برای ما دیگر از دست رفته بود و به همین دلیل من ترجیح دادم که انرژی تیمم را برای بازی سه‌شنبه شب برابر پورتو ذخیره کنم. من در رختکن به بازیکنانم گفتم «خب، ما دیگر بازی را باخته‌ام». باعث تأسف است، چون ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی خوب کار کردیم. با این حال مهم است که ذهن‌مان را درگیر اتفاقات این بازی نکنیم تا برای بازی بعدی‌مان در لیگ قهرمانان تمرکز داشته باشیم. مسابقه سه‌شنبه اولین بازی خانگی ما در لیگ قهرمانان است و می‌خواهیم بهترین بازی‌مان را ارائه کنیم.

سه گل از چهار گل منچستریونایتد در این بازی از روی ضربات کرنر به‌ثمر رسید. رانیری در این خصوص هم اظهار داشت: دریافت سه گل از سه ضربه کرنر قابل قبول نیست. این نشان می‌دهد که شما به اندازه کافی تمرکز ندارید. ما معمولاً در ضربات کرنر و آزاد دفاعی مستحکمی داریم و اتفاقی که در این بازی رخ داد، بسیار عجیب بود. تا الان ما بسیار قوی بوده‌ایم، اما در این بازی اشتباهاتی را مرتکب شدیم.

سرمربی ایتالیایی روباه‌ها تأکید کرد: من این را که بازیکنان منچستریونایتد به‌خوبی با ضربات سر گل می‌زنند و قدشان بلند است، درک می‌کنم، اما گل خوردن از روی ضربات کرنر به شیوه‌ای که دروازه ما در این بازی باز شد، قابل قبول نیست. حالا برای ما مهم است که ذهن‌ خود را از این شکست پاک کنیم و برای بازی‌مان در لیگ قهرمانان آماده شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.