رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از کسر امتیاز تیم نفت تهران به خاطر بدهی‌هایش اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل حسن‌زاده در خصوص کسر امتیاز از باشگاه نفت به خاطر بدهی‌های این باشگاه، گفت: من از این مسئله بی‌اطلاع هستم. ما در خصوص باشگاه‌های بدهکار چنین قانونی را داریم که امتیاز کسر کنیم، اما در خصوص باشگاه نفت هنوز به این مرحله نرسیده است.

وی افزود: در برخی آرای صادرشده ما مسئله کسر امتیاز را داریم و قانون اجازه این کار را می‌دهد تا برای یک تاریخ معلوم به باشگاه فرصت داده شود پس از آن موضوع کسر امتیاز مطرح شود.

رئیس کمیته انضباطی تصریح کرد: متاسفانه در برخوردهایی که با برخی از افراد داشتم، سوء‌مدیریت و سوء‌نیت را در آنها دیده‌ام. برخی مدیران در مدیریت مالی باشگاه‌ها مشکل دارند و حتی با نیت پول ندادن با بازیکنان وارد مذاکره می‌شوند و قرارداد عقد می‌کنند. هنگامی هم که بحث وصول مطالبات مطرح می‌شود، اعلام می‌کنند که چه کسی پول را داده و چه کسی گرفته است. ما به دنبال اعمال قانون هستیم تا جلوی فعالیت تیم‌های طلبکار را بگیریم.

حسن‌زاده گفت: بیشتر از همه ما در لیگ‌های یک و دو این موضوع را شاهد هستیم. برای مثال یک تیم با ۲۰۰ میلیون می‌تواند تمام بدهی‌هایش را تسویه کند، اما می‌رود یک بازیکن با دو برابر قیمت می‌گیرد و حاضر نیست پول سایر بازیکنان را بدهد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.