دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: نتیجه مساوی مقابل تراکتورسازی که تیمی بین‌المللی است، قابل قبول است.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: این نتیجه برای پرسپولیس خوب است، بازی در تبریز آن هم مقابل تیم بین‌المللی تراکتورسازی کار ساده‌ای نیست و مساوی در این شرایط برد حساب می‌شود. خوشحالم که پرسپولیس این نتیجه را در تبریز کسب کرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس به راحتی می‌تواند در دربی مقابل استقلال قعرنشین پیروز شود، گفت: هرگز چنین چیزی درست نیست. اگر پرسپولیس مغرورانه وارد بازی دربی شود، به مشکل برخواهد خورد. پرسپولیس در بازی روز جمعه هم باید مقابل استقلال مثل فصل گذشته وارد میدان شود و به جدول لیگ برتر و جایگاه استقلال توجهی نکند. در دربی همیشه تیمی که خوب بوده، حتماً برنده نمی‌شود. بنابراین پرسپولیس باید بدون غرور مقابل استقلال بازی کند.

قلیچ با اشاره به علاقه‌اش به علیرضا منصوریان گفت: من منصوریان را خیلی دوست دارم و مطمئن هستم او می‌تواند این تیم را از بحران خارج کند، البته بعد از بازی با پرسپولیس. استقلال و پرسپولیس همیشه باید سرحال باشند تا تیم ملی ما قدرتمندتر شود. برانکو در پرسپولیس زحمات زیادی کشیده و امیدوارم منصوریان هم بعد از دربی بتواند استقلال را از بحران خارج کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.