سرمربی آلومینیوم اراک گفت: روی صحنه گل حریف خطای مسلم روی دروازه‌بان ما انجام شد و در ادامه داور خطای کف پا که بازیکن حریف با پا به صورت سجاد کرمان در محوطه جریمه زد را خطای دو ضرب گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داود مهابادی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل خونه به خونه در بابل گفت: در نیمه اول بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم بچه‌ها دستورات ما را تا حدی به خوبی اجرا کردند یک گل زدیم و یک گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم. در نیمه دوم حملات حریف بیشتر شد و با تعداد نفرات زیادی روی دروازه‌ ما حضور پیدا می‌کردند.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: روی صحنه گل حریف خطای مسلم روی دروازه‌بان ما انجام شد و در ادامه داور خطای کف پا که بازیکن حریف با پا به صورت سجاد کرمان در محوطه جریمه زد را خطای دو ضرب گرفت که به نظر من آن صحنه خطای پنالتی بود.

وی ادامه داد: در مجموعه بازی زیبایی بود اما داور در حق ما اجحاف کرد من فکر می‌کنم این اشتباهات به دلیل هجمه‌ای بود که علیه داوری، تیم حریف در طول هفته آورده بود و با مصاحبه‌های خود سعی داشتند تصمیمات داوری را به نفع خود عوض کنند. فکر می‌کنم این حربه جواب داد.

وی اظهار داشت: ضمن احترام به تیم حریف فکر می‌کنم همه عوامل دست به دست هم داده بودند تا شرایط را به گونه دیگری رقم بزنند البته جا دارد در اینجا از تمام زحمت‌کشان جامعه داوری تشکر کنم.

مربی آلومینیوم اراک در مورد نحوه برگزاری مسابقات گفت: باید اینجا از مجموعه عوامل برگزاری لیگ تشکر کنم. آنها تمام تلاش خود را کردند و تا اینجا مسابقات به شکل خوبی برنامه‌ریزی شده است.

وی در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ دسته اول گفت: از آقای تاج و مسئولان سازمان لیگ تشکر می‌کنم که با برنامه ریزی مناسب نظم خوبی به لیگ یک داده‌اند گرچه لیگ امسال بسیار سخت و با حضور مربیان نامدار تیم ها بسیار به هم نزدیک هستند و امیدوارم در ادامه تصمیمات داوری طوری رقم بخورد که هیچ تیمی از این ماجرا متضرر نشود.

وی در پایان گفت امیدوارم با بازگشت بازیکنان مصدوم به ترکیب تیم کامل شود و در ادامه مقابل رقبا حاضر شویم و از مجموعه عوامل باشگاه آلومینیوم و مدیرعامل آن تشکر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.