سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به اهمیت دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: تعطیلات لیگ سختی بازی پیش رو را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در هفته پنجم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: وقفه‌ای که در لیگ به وجود آمد سختی این مسابقه را افزایش خواهد داد.

وی افزود: نفت تیم بزرگی است. خود من همراه این تیم به لیگ برتر صعود کردم و این تیم در نهایت به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد. الان هم مربی بزرگی مانند علی دایی دارد. ما هم تیم با انگیزه و جوانی داریم تا بتوانیم با موفقیت در این بازی دل مردم آبادان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در رابطه با صحبت‌های علی بداوی در برنامه ۹۰ گفت: برای ما اظهار نظر ایشان جالب بود. نیمی از برنامه را دیدم. اما ایشان حتی مقداری عرق خوزستانی بودنش را نشان نداد و حتی پیش بینی کرد که نفت تهران ما را می‌برد. دیگر من نمی‌دانم که چه بگویم. ایشان صحبت هایی هم در رابطه با حسن هوری انجام داد که پس از چند دقیقه در برنامه از او عذز خواهی کرد!

وی در رابطه با عملکرد تیم ملی در دو بازی قبلی‌اش گفت: در بحث امتیازی ما راضی هستیم زیرا کسب یک پیروزی و یک تساوی خارج از خانه نتایج بدی نیست. ولی از نظر فنی مطمئنا خود کی‌روش هم راضی نیست. ما با داشتن کی‌روش و تعداد بالای لژیونر ها انتظار می‌رفت عملکرد بهتری را شاهد باشیم. امیدوارم در بازی‌های پیش رو بتوانیم با خیال راحت تر بازی‌هایمان را تماشا کنیم. امیدوارم تیم ملی در آینده بهتر شود.

دست نشان با اشاره به برنامه های تیمش در تعطیلات اخیر و بازیهای تدارکاتی این تیم گفت: ما برنامه های دیگری پیش از تعطیلات داشتیم. زیرا از نظر مالی شرایط خوبی باشگاه نداشت و از نظر اردویی نتوانستیم برنامه‌هایمان را انجام دهیم. ما مقابل سه تیم لیگ دو و یک تیم لیگ سه قرار گرفتیم که الین مسابقات به ما کمک کرد اما بازیکنان نشان دادند که از شرایط ایده‌آل به دور نیستند و برای این مسابقه آماده هستند.

وی در رابطه با مشکلات مالی گفت: من نمی‌دانم که وضعیت تیم ما خصوصی است یا دولتی و ساختار مدیریتی نمی‌دانم که به شکل است و دوست هم ندارم در این مورد صحبت کنم. امیدوارم شرایط قیمت نفت کمک کند تا شرایط تیم نفت هم درست شود. من از زمانی که در شمال بودم علاقه من آبادان و فوتبال این شهر بودم و امیدوارم مشکلات این تیم حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.