سرمربی ایتالیایی چلسی می‌گوید زمانی که به او اتهام زده شد، هیچگاه دنبال رها کردن فوتبال نبود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونیو کونته معتقد است اگر در فوتبال به عنوان مربی تاکنون موفق عمل کرده، این امر به خاطر تلاش و ممارست وی در راهی که داشته، بوده است.

مربی ۴۷ ساله باور دارد در فوتبال هیچوقت دنبال انتخاب راحت‌‌ترین راهکارها نبوده است. چرا که اگر اینگونه نبود، او وقتی در سال ۲۰۱۲ به خاطر یکسری تهمت‌های واهی و نادرست، ابتدا با محرومیتی ۱۰ ماهه و بعد ۴ ماهه مواجه شد، مربیگری را به حال خود رها نمی‌کرد.

وی در مصاحبه‌ای با یکی از روزنامه‌های شهر لندن در این مورد اظهار داشت: ماجرای من، داستان تلخی است. قصه‌ای که نمی‌توانم بپذیرم. نهایت تلاش خود را علیه آنچه که مقابلم بود، کردم. تمام هدفم این بود که حقانیتم را برابر قاضی به اثبات برسانم.

کونته ادامه داد: البته می‌توانستم راهی دیگر را انتخاب کنم.شاید اگر آن کار را می‌کردم، حتی برایم راحت‌تر هم بود. اما نه. نمی‌خواستم اینگونه عمل کنم و اجازه دهم به غلط مورد قضاوت قرار گیرم. می‌دانستم کل ماجرا چیست. خیلی از مردم چیزهای بدی در موردم نوشتند که با واقعیت همخوانی نداشت.

این اظهارات در حالی از سوی وی انتشار یافت که در سال ۲۰۱۲ به وی تهمت زده شد در زمان مربیگری تیم سیه‌نا، همراه با فلیپو کاربیو در ماجرای شرط بندی دست داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.