اصفهان - رئیس فدرسیون فوتبال گفت: در آستانه حضور در جام جهانی فوتسال هستیم و اکنون تغییرات در کمیته فوتسال به مصلحت نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در حاشیه سوپر جام فوتبال ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۳+ ۱ است اما انتظار می رود این سهمیه به دلیل نتایج نه چندان خوب نمایندگان ایران در چند سال اخیر کاهش یابد.

وی در رابطه با انتخابات هیئت فوتبال اصفهان گفت: این انتخابات در نامه ای که هیئت فوتبال اصفهان به فدراسیون ارسال کرده است، مجددا صورت می گیرد البته دلایلی برای این کار دارند.

رئیس فدرسیون فوتبال در رابطه با وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان تصریح کرد: برای افتتاح این ورزشگاه اختلاف نظر وجود دارد یک نظر این است که، صندلی های طبقه دوم این ورزشگاه به مرور زمان نصب شوند و طبقه اول این ورزشگاه زودتر افتتاح شود و نظر دیگر این است که این ورزشگاه بعد از تعبیه صندلی های طبقه دوم بهره برداری شود.

تاج درباره انصراف ابرقویی نژاد به دلیل حضور در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از نامزدی هیئتی فوتبال انصراف داده است تصریح کرد: در این دوره در آستانه جام جهانی فوتسال هستیم و تغییرات در کمیته فوتسال به صلاح نیست.

وی افزود: اینکه در سوپر جام فوتبال ایران دو تیم شهرستانی قهرمان شده اند بسیار با ارزش است که این امر اعتبار لیگ ما را می رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.