اصلی‌ترین گزینه‌ جانشینی ویسنته دل‌بوسکه در تیم ملی اسپانیا آمادگی خود را برای هدایت این تیم اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی اسپانیا EFE با خواکین کاپاروس، گزینه نخست سرمربیگری تیم ملی اسپانیا پس از استعفای ویسنته دل‌بوسکه مصاحبه‌ای انجام داده است که در آن این مرد ۶۰ ساله از انگیزه فراوان خود برای هدایت ماتادورها می‌‌گوید.

کاپاروس که پس از ترک گرانادا در سال ۲۰۱۵ بیکار بوده است و سابقه هدایت تیم‌هایی مانند ویارئال (۱۹۹۹)، سویا (۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵)، دپورتیوو لاکرونیا (۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷)، اتلتیک بیلبائو (۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱) و لوانته (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴) را دارد، درباره آمادگی‌اش برای هدایت تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: احساس می‌کنم که برای هدایت تیم ملی آماده‌ام. من در تمامی سطوح مربیگری کرده‌ام. مانند دیگر مربیان فوتبال‌ کشورمان در تیم ملی ظرفیت‌ زیادی می‌بینم و برای کار در این تیم انگیزه زیادی دارم.

کاپاروس در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای تغییر سبک بازی تیم ملی اسپانیا دارد یا خیر، عنوان کرد: مدل بازی تیم ملی اسپانیا مشخص است و ما با همین مدل قهرمان شده‌ایم و الگویی برای بسیاری از تیم‌های فوتبال دنیا بوده‌ایم. من نمی‌توانم سبک بازی تیم ملی را تغییر بدهم. هدف ما گرفتن بیشترین بازده و بهترین نتایج از کیفیت بازیکنانی است که در تیم ملی داریم.

با وجود نمایش ضعیف اسپانیا در یورو ۲۰۱۶ به‌خصوص در بازی برابر ایتالیا که شکست ۲ بر صفرش در آن بازی منجر به حذف ماتادورها از گردونه مسابقات شد، کاپاروس معتقد است که تیم ملی کشورش جزو بهترین تیم‌های جام بوده است.

او عنوان کرد: به‌نظر من در این دوره یورو هیچ تیمی بهتر از اسپانیا حضور نداشت. بهترین فوتبالی که ما در این مسابقات دیدیم فوتبالی بود که تیم ملی کشورمان، تیم ملی آلمان و تیم ملی کرواسی ارائه کردند. با این حال اشتباهاتی که بازیکنان ما در این رقابت‌ها انجام دادند، برای ما گران تمام شد. ما در این رقابت‌ها بیشتر بازیکنان متکی بر قدرت فیزیکی دیدیم تا بازیکنان با استعداد و خوش‌تکنیک و بازیکنانی که بازی‌شان چشم‌نواز بود، بازیکنان اسپانیا، کریستیانو رونالدو، گریزمان، گرث بیل و تونی کروس بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.