مشاور عالی مدیرعامل فولاد مبارکه درباره انتقادات مطرح شده پیرامون ساخت ورزشگاه نقش‌جهان و اینکه این ورزشگاه همان استادیوم فرسوده قبلی است، گفت: ورزشگاه نقش‌جهان "بزک‌شده" یک ورزشگاه فرسوده نیست.

رضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به شرایط کنونی ورزشگاه نقش جهان و انتقادات مطرح شده درباره روند ساخت این پروژه اظهار داشت: براساس جدول زمانبندی کارها در ورزشگاه در حال اجرا است تا در تاریخ تعیین شده یعنی مردادماه این پروژه تحویل داده شود.

وی افزود: روز گذشته جلسه‌ای با پیمانکار اصلی ورزشگاه داشتیم و چندین بار هم با مدیرعامل شرکت توسعه ارتباط گرفتیم و هفته آینده نیز جلسه‌ای در همین رابطه در تهران خواهیم داشت. به‌هر حال مبالغ تعیین شده براساس زمانبندی از سوی فولاد مبارکه به حساب شرکت توسعه واریز شده و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

مشاور عالی مدیرعامل فولاد مبارکه درباره اینکه این انتقادات وارد می‌شود که کار کردن روی این پروژه در حد بزک کردن و ظاهرسازی بوده و در پایان ورزشگاهی فرسوده با عمر ۲۰ سال افتتاح می‌شود، گفت: اینطور نیست؛ تمام قسمت‌های ورزشگاه و فاز یک از رختکن‌ها گرفته تا سرویس‌های بهداشتی، اتاق‌ها و سایر بخش‌ها به طور کامل بازسازی شده است.

وی بیان کرد: اسکلت ورزشگاه که به طور مشخص همان اسکلت اولیه است اما حتی سایبان‌هایی که مشکل داشت، پایین آورده شده و بازسازی شده است و حتی چمن هم از نو کاشته شده و اکنون به شکلی عالی آماده شده، در واقع هیچ مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

قندی تصریح کرد: تنها ۳ عدد از سایبان‌ها باقی‌مانده که در روزهای آینده تعبیه و سایبان اصلی روی این قسمت‌ها نصب می‌شود و حتی تمام وسایل بخش روشنایی و نور ورزشگاه هم خریداری شده و در انبار نگهداری می‌شود تا به زودی این قسمت هم اجرایی شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود در ورودی‌های ورزشگاه به‌ویژه ورودی بخش شرقی کاری انجام نشده و این مسائل ممکن است دردسرساز شود، تصریح کرد: همانطور که گفته شد اجرای این پروژه جدل زمانبندی دارد و ما هم براساس این جدول پیش می‌رویم؛ قرار است کل محوطه‌سازی ۵ مردادماه به پایان برسد و می‌رسد، با شرکت توسعه هم در این مورد صحبت شده و مشکلی وجود ندارد.

مشاورعالی مدیرعامل فولاد مبارکه در پاسخ به این سؤال که آیا این ورزشگاه در زمان وعده داده شده به بهره‌بهرداری می‌رسد یا نه، گفت: فولاد مبارکه براساس تعهدی که مبالغ مورد نیاز را براساس جدول تعیین شده تزریق کرده اما به هرحال مدیریت مالی برعهده شرکت توسعه است.

وی بیان کرد: اکنون کار در ورزشگاه در حال انجام است و فاز یک کامل شده، از طرف فولاد مبارکه مشکلی وجود ندارد و امیدواریم با همکاری پایتخت‌نشینان هم بعد از چندین سال انتظار این ورزشگاه در مردادماه به بهره‌برداری برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.