رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر ارج نهادن به مقام شهدا است ویادآور دلاورمردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری فارس،سردار داود آذرنوش در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد برگزاری فینال جام حذفی در شهر خرمشهر گفت: برگزاری فینال جام حذفی در شهر خرمشهر در راستای گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگانی است که در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند. با برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر باردیگر یاد دلاورمردی ها رزمندگان دفاع مقدس گرامی داشته می شود.

وی افزود: سازمان لیگ حتی در نوع مدال ها و جام قهرمانی جام حذفی تغییرات بسیار خوبی انجام داده و در نوع مدال های این دوره یادمانی از دفاع مقدس دیده می شود و مدال ها به نام متبرک حضرت علی(ع) مزین شده است. باید از مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت و حجت الله بهمنی که برای برگزاری باشکوه فینال حذفی تلاش کرده اند تشکر کرد. فینال این دوره از مسابقات با تمامی مسابقات فرق می کند. زیرا مسابقه در شهری مثل خرمشهر برگزار می شود که یادآور پایمردی های مردم خوزستان و ایران در دوران دفاع مقدس است و تلاش شده که سیره شهدا زنده نگه داشته شود. باید از سازمان لیگ به خاطر چنین رویه ای که باعث آشنایی بیشتر نسل جوان با شهدا و ارج نهادن به ارزش های شهدا و ایثارگران است تقدیر و تشکر شود. سازمان لیگ در جریان مسابقات لیگ برتر هم تلاش کرده همواره فضایی معنوی را در مسابقات ایجاد کند و از مقام شهدا تجلیل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.