هافبک بایرن مونیخ معتقد است فرناندو تورس شانس حضور در یورو ۲۰۱۶ فرانسه را دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، ژابی آلونسو که خود را برای دیدار برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان آماده می‌کند درباره ویژگی‌ها و سطح تیم دیگو پابلو سیمئونه صحبت و از عملکرد تورس تمجید شد.

هافبک بایرن مونیخ درباره حریف چهارشنبه خود در نیمه نهایی گفت: خط دفاعی یکی از نکات قوت این تیم است. از ایستادگی آنان آگاه هستیم. قرمز و سفیدپوشان در فوتبال اروپا در این رابطه برتر هستند. دو تیم از شرایط یکسانی برای صعود برخوردارند و اگر آمادگی کامل نداشته باشیم ضربه خواهیم خورد. اتلتیکو یکی از قدرت‌های این مرحله است که با حذف قهرمان فصل گذشته به این مرحله رسیده است.

بازیکن اسپانیایی درباره پپ گواردیولا سرمربی بایرن گفت: خیلی چیزها از او یاد گرفتم. او خیلی آگاه است. در نکات ریز زیر نظرش بهتر شده‌ام مخصوصا در زمینه دید در بازی که برای منی که هافبک هستم لازم است. به من یاد داد که بازی را پیش‌بینی می‌کنم تصمیم درست بگیرم. سال‌های حضور او در این تیم مهم بود اگر به فینال برسیم فصل فوق‌العاده‌ای را به پایان خواهیم رساند. اگر هم اینچنین نشود فصل خوبی خواهد بود برای من فتح نکردن لیگ قهرمانان یک شکست نیست.

او درباره جو ویسنته کالدرون اظهار کرد: خیلی هیجان‌انگیز است و هواداران پرشور هستند. در بازی پیش رو نیز این چنین خواهد بود. اما این موضوع برایمان اهمیتی ندارد. مهم اتفاقی است که در زمین می‌افتد. هواداران خیلی پرشور هستند و تیم و سرمربی را باور دارند. آن‌ها در سال‌های سختی خود را به اینجا ‌رساندند و اکنون در این شرایط خوب قرار دارند.

آلونسو از بازگشت فرناندو تورس به بهترین سطح خود ابراز خوشحالی کرد و افزود: او در اتلتیکو خوشحال است. هوادار ازدوستش دارند. به عنوان یک الگو محسوب می‌شود و برای کسانی که با او زندگی کردند یک دوست خوب به حساب می‌آید. اما در زمین بازی با یکدیگر دوست نیستم. اگر به این روند ادامه دهد شانس حضور در یورو ۲۰۱۶ فرانسه را خواهم داشت اما تصمیم‌گیرنده نهایی ویسنته دل‌بوسکه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.