مهاجم رئال مادرید معتقد است تیمش با حمایت هوداران بهترین بازی ممکن را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو مهاجم رئال مادرید تنها به فکر شکست ولفسبورگ در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. دیدار رفت با نتیجه دو بر یک به نفع تیم آلمانی به پایان رسید.

بازیکن پرتغالی که در این رابطه خوشبین است گفت: با بازی خوب ۱۱ بازیکن در زمین و با کمک بازیکنان ذخیره و حمایت ۸۰ هزار تماشاگر می‌توانیم پیروز شویم. دوست دارم شاهد حمایت هواداران باشم چون آن یک امتیاز برای ما محسوب می‌شود. امیدوارم شبی فوق العاده را سپری کنیم. خیلی هیجان زده هستم. بازیکنان اعتماد به نفس دارند سرمربی نیز این چنین است و هوداران نیز باید به تیم محبوبشان اعتماد داشته باشند. سه شنبه باید شبی جادویی باشد.

مهاجم مادرید به هواداران گفت: سه شنبه شبی عالی خواهد بود و با حمایت شما بهترین بازی خود را ارائه خواهیم داد و به نیمه نهایی صعود می‌کنیم.

رونالدو در پایان اظهار کرد: همه چیز در این بازی اهمیت دارد. باید دوندگی و جنگندگی داشته باشیم و ۹۰ دقیقه هوشیارانه بازی کنیم. حمایت هوداران کار ما را راحت تر خواهد کرد. باید صبر داشت. عبور از این مرحله حذفی هدف بزرگی است و تنها راه حل برای بازیکنان و هوداران خواهد بود تا با خوشحالی ورزشگاه را ترک کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.