هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ مورد توجه روخی بلانکو و راه‌راه پوشان تورین قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندر هررا که در تابستان ۲۰۱۴ در ازای ۲۸.۸ میلیون پوند از اتلتیک بیلیائو به منچستریونایتد پیوست، در تیم تحت‌هدایت لوئیز فن‌خال جایگاه ثابتی نداشته است. این هافبک اسپانیایی در این فصل تنها در ۱۸ بازی لیگ برتری برای شیاطین سرخ به میدان رفته و گفته می‌شود او از تاکتیک‌های فن‌خال که مدام در حال تغییر هستند، دل خوشی ندارد و در نظر دارد اولدترافورد را ترک کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده دو باشگاه یوونتوس و اتلتیکومادرید به دنبال به خدمت گرفتن این هافبک ۲۶ ساله هستند که برخی از رسانه‌ها خبر داده‌اند ترجیح هررا در صورت ترک اولدترافورد، بازگشت به فوتبال اسپانیاست. بانوی پیر هررا را به عنوان جانشین پل پوگبا که مورد توجه تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی است، در نظر دارد. یووه انتظار جدایی پوگبا را از این تیم در این تابستان دارد.

البته این احتمال هم وجود دارد که در صورت انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد، او این هافبک اسپانیایی را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کنند. هرچند احتمال اینکه مورینیو بخواهد هررا و چند بازیکن دیگر را بفروشد تا مهره‌های موردنظرش را به ترکیب اضافه کند، وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.