کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: برای گرفتن امتیاز به آزادی خواهیم رفت.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، درخصوص بازی حساس تیمش با استقلال تهران اظهارکرد: خوشبختانه شرایط خوبی را توانسته‌ایم در این هفته سپری کنیم و با پیروزی که هفته گذشته مقابل ملوان بدست آوردیم توانستیم از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: در نیم فصل دوم مسابقات توانسته‌ایم نتایج قابل قبولی راکسب کنیم، امیدوارم در ادامه فصل نیز بتوانیم این روند را دنبال کنیم.

بادامکی خاطرنشان کرد: به دنبال تداوم شکست ناپذیری مقابل سرخابی‌های پایتخت هستیم، بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانیم با دست پر به مشهد بازگردیم.

بازیکن تیم پدیده درخصوص شرایط تیم استقلال تصریح کرد: قطعا بازی کردن مقابل تماشاگران تیم استقلال کار دشواری است، با توجه به اینکه این تیم صدر جدول است، بازی دشواری را پیش بینی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه مجتبی روشنگر در تمرین مصدوم شد و کار را کمی برایمان سخت کرد، پزشکان تیم تلاش خواهند کرد که برای بازی روز پنج شنبه آماده شود، علاوه بر این چند بازیکن محروم و مصدوم دیگر در ترکیب خود داریم ولی با این حال دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

بادامکی تاکید کرد: امیدوارم با دعای خیر هواداران بتوانیم دست پر به مشهد برگردیم تا بتوانیم شرایط خوب خود در نیم فصل دوم را حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.