سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: علی پروین برای حضور در باشگاه پرسپولیس و ورزشگاه نیازی به دعوت ندارد. اینجا خانه اوست و حضورش باعث دلگرمی بچه‌ها و خوشحالی هواداران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی اکبر طاهری پس از دیدار با علی پروین در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس خانه پیشکسوتان است و من خوشحالم از اینکه پروین به خانه خودشان آمد. فرصتی شد تا با یکدیگر درباره مسائل مختلف صحبت کنیم. یک مقدار از قدیم حرف زدیم و خاطرات گذشته را مرور کردیم و یک مقدار هم از تیم و آینده صحبت شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم حضور پروین باعث امیدواری هواداران باشد و در نهایت هم با قرار گرفتن تیم در جایگاه خوب و به امید خدا قهرمانی، آنها را راضی و خوشحال ببینیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا این دیدارها ادامه خواهد داشت و علی پروین برای بازی‌ها در ورزشگاه حضور می‌یابد یا نه،؟ خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس خانه پروین و امثال اوست. پروین نیازی به دعوت ندارد. هر زمان تصمیم بگیرد و اراده کند باعث افتخار ما خواهد بود. قدیمی‌ها به‌ویژه پروین برای این تیم زحمات زیادی کشیده‌اند و هر زمان بیایند باعث دلگرمی پرسپولیس، بچه‌ها و کادر فنی خواهد بود. هواداران هم خوشحال می‌شوند از اینکه می‌بینند چهره‌های محبوب آنها پشت تیم هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.