سرپرست باشگاه استقلال بازیگر نقش اول پیروزی استقلال مقابل گسترش فولاد را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده در خصوص برتری ۲ بر یک استقلال مقابل گسترش فولاد تبریز و صعود به صدر جدول گفت: این نتیجه خوب و صدرنشینی را به همه هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند و از استقلال حمایت کردند، تبریک می‌گویم. هواداران استقلال روز گذشته بازیگر نقش اول برد تیم بودند و امیدوارم در ادامه لیگ با حضور خود مسیر موفقیت استقلال را هموار کنند.

وی با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: از حضور مجیدی عزیز در ورزشگاه نیز بسیار تشکر می‌کنم. وجود چنین پیشکسوتانی برای هر تیمی ضروری است و خوشحالم این پیشکسوتان در بزنگاه‌ها به استقلال کمک می‌کنند.

سرپرست باشگاه استقلال عنوان کرد: بحث فنی را مسئولان فنی باید انجام دهند اما به عنوان یک ورزشی از تیم استقلال راضی هستم و به پرویز مظلومی و تمامی کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و کادر تدارکات خسته نباشید می‌گویم که همدل برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. همچنین جوانگرایی که روز گذشته در ترکیب استقلال دیدیم و از ابتدای فصل در تیم ما رخ داده است بسیار جای تحسین دارد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.