سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: عیبی ندارد که نام من و یا نام بختیاری‌زاده‌ها فدا شود، اما استقلال اهواز که بعد از تیم کارگر آبادان از قدیمی‌ترین تیم‌هاست در لیگ برتر ماندنی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال تهران اظهار داشت: باید از مسئولان فوتبال استان خوزستان تشکر کنم که در سه چهار روز گذشته بهترین زمین و امکانات را در اختیار ما قرار دادند. این درخواست خود من بود، چون ورزشگاه آزادی چمن خوبی دارد و ما اگر می‌خواهیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های ایران فوتبال بازی کنیم باید روی بهترین چمن هم تمرین کنیم.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر تصریح کرد: باید یاد شهدا را گرامی بداریم، زمانی که ورزشکاران خدمت مقام معظم رهبری رسیدند، ایشان مسئولیتی را به گردن ما انداختند که یاد شهیدان را گرامی بداریم. در اینجا لازم است که از پیشکسوتان شهید که همگی فوتبالیست‌های خوب بودند، یاد کنیم. ما اگر امروز حضور داریم به‌خاطر خون‌هایی است که این عزیزان دادند و باید به نیکی از آنها یاد کنیم. من دست مادر تک‌تک این شهیدان را می‌بوسم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با اشاره به بازی‌ تیمش مقابل استقلال تهران گفت: ما فردا با یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران بازی داریم، تیمی که مهره‌های بسیار خوبی دارد و اگر خسرو حیدری را در اختیار نداشته باشد جایگزین خوبی برای این بازیکن دارد. اگر حنیف عمران‌زاده غایب باشد بازیکنی بهتر از او یا هم‌سطح او دارد. ما با تیمی بازی داریم که امید اول قهرمانی است و حالا باید با تیمی به مصاف مدعی قهرمانی برویم که زور چندانی ندارد.

وی افزود: چند سال پیش غلامحسین پیروانی که استاد بنده است در مصاف با تیم‌های تهرانی گفته بود با ژ۳ به جنگ توپ و تانک آمده‌ام و من اکنون می‌خواهم همین حرف استادم را تکرار کرده و بگویم نه با ژ۳ بلکه با چوب و چماق و اسلحه کلت به جنگ توپ و تانک آمده‌ایم. بدون شک با بچه‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۲ ساله که کوه انگیزه هستند و اگر جو استادیوم آزادی روی آنها تأثیر نگذارد، مردم فوتبالدوست و فوتبال فهم ما بازی خوبی را شاهد خواهند بود.

بختیاری‌زاده درباره اینکه آیا به ماندن تیمش در لیگ برتر امیدوار است یا نه، گفت: همه ما به امید زنده هستیم، به خداوند و ائمه اعتقاد داریم و مسلمانیم و به همین دلیل باید به آینده هم امیدوار باشیم. اگر قرار باشد من در نیمه راه تیم را ترک کرده و بروم اتفاق جالبی نیست، مردم اهواز در خیابان که من را می‌بینند می‌پرسند آقای ملکی برای چه آمد و تیم را گرفت که باید بگویم به او قول داده بودند که کمکش کنند. مسئولان استان و برخی‌ها به عنوان اسپانسر قول کمک داده بودند، اما زیر قول‌شان زدند و نبود اسپانسر شرایط ما را به این روز انداخت. ما در پنج شش هفته ابتدایی شرایط خوبی داشتیم و از خیلی از تیم‌ها بالاتر بودیم، اما اکنون شرایط‌مان به این شکل درآمده است.

وی ادامه داد: با این حال مشکلی نداریم و درست است که ۱۴، ۱۵ بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم، اما ۱۴، ۱۵ بازیکن جوان و با انگیزه را به خدمت گرفته‌ایم و تلاش من این است از این انگیزه بهترین استفاده را برای استقلال اهواز و خودم ببرم، ان‌شاءالله که تیم در لیگ برتر می‌ماند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز درباره اینکه چرا هدایت این تیم در حال سقوط را بار دیگر قبول کرد و ممکن است این موضوع در آینده کاری‌اش اثر بگذارد، گفت: من نماینده سهراب، کوروش و چندین بختیاری‌زاده دیگر هستم. نسل ما از دهه ۵۰ با برادرم داریوش آغاز شد و بعد از آن سیاوش، کوروش و سهراب آمدند. من نماینده بختیاری‌زاده‌ها و مردم خوزستان هستم. هم‌بازی من شهید رضا خدادادی و شهدای دیگر بودند و کسی که از این نسل آمده باشد به فکر این نیست که آیا ترکش به خودش می‌خورد یا نه. خیلی‌ها از هم‌دوره‌های ما روی مین رفتند تا به دیگری و مملکت‌شان آسیب نخورد که حالا می‌بینید که مردم و مقام معظم رهبری از آنان به نیکی یاد می‌کنند، عیبی ندارد که حالا نام من و یا نام بختیاری‌زاده‌ها فدا شود، اما استقلال اهواز که بعد از تیم کارگر آبادان از قدیمی‌ترین تیم‌هاست در لیگ برتر ماندنی شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: فکر می‌کنم باید برای تیم با ریشه اهواز حتی فدا شد و تا جایی که توان داشته باشم آبروی ۳۵ ساله خودم و چندصدساله بختیاری‌زاده‌ها را گذاشته‌ام تا استقلال اهواز را حفظ کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.