هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ ایتالیا با پیروزی بانوی پیر، توقف هر دو تیم مطرح پایتخت‌ و شکست روسونری پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه هفته هجدهم سری A امشب (چهارشنبه) ۶ بازی برگزار شد که در مهمترین آنها یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۳ بر صفر میهمانش هلاس ورونا را شکست داد تا با ۳۶ امتیاز موقتاً به رده دوم جدول صعود کند. گل‌های این بازی را پائولو دیبالا در دقیقه ۸، لئوناردو بونوچی در دقیقه ۴۵ و سیمونه زارا در دقیقه ۸۲ به ثمر رساندند.

همچنین رم امشب حریف دیگر تیم شهر ورونا یعنی کیه‌وو بود و در پایان به تساوی ۳ بر ۳ به رضایت داد. با این نتیجه رم ۳۳ امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت.

در این بازی عمر صدیق (۷)، آلساندرو فلورنزی (۳۷) و ایاگو فالکه (۷۱) برای رم و پالوسکی (۴۴)، داینلی (۵۸) و سیمونه په‌په (۸۶) برای کیه‌وو گلزنی کردند.

در دیگر بازی امروز تیم میلان در ادامه نتایجی ضعیفی که در این فصل گرفته است، در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل بولونیا با یک گل مغلوب شد تا ۲۸ امتیازی بماند و به هفتم جدول سقوط کند.

لاتزیو و کارپی هم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا آبی‌پوشان شهر رم با ۲۴ امتیازدر رده دهم جدول قرار بگیرند.

در دیگر بازی‌ برگزار شده فیورنتینا در خانه با نتیجه ۳ بر یک بر پالرمو غلبه کرد و با ۳۸ امتیاز موقتاً‌ در صدر جدول ایستاد. ضمن اینکه مصاف تیم‌های ساسولو و فروسینونه نیز با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

در ادامه بازی‌های هفته هجدهم سریA امشب از ساعت ۲۰:۳۰ اینتر میهمان امپولی خواهد بود و از ساعت ۲۳:۱۵ ناپولی از تورینو پذیرایی می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.