شاید اگر هزینه دادرسی برای تشکیل پرونده شکایت از مجری انحصاری تبلیغات محیطی نبود ، تا به حال منتقدان فدراسیون فوتبال در هیات رئیسه و سازمان لیگ ، تاج و کفاشیان را وادار به شکایت می کردند.

سعید اکبری -خبرگزاری خبرآنلاین:ماجرای قرارداد تبلیغات محیطی بعد ازقرائت نامه مالک شرکت تبلیغاتی کانون آگهی ایران نوین در جلسه دوشنبه گذشته مدیرانباشگاه های کشور حسابی پیچیده شده است. جلسه ای که در آن گفته شد این شرکت برایسال جدید ریالی نپرداخته و حالا طبق دو بند ۱۰ و ۱۴ این قرارداد ، خواهان تخفیف ۵۰درصدی است. در همان جلسه گروه زیادی از مدیران منتقد فدراسیون در تیم های لیگبرتری خواهان شکایت از این شرکت بودند. خواسته ای که در همان ابتدا مستلزم ابطالتمبر ۲.۵ میلیارد تومانی است و در فدراسیونی که آه در بساط ندارد ، رفتن بهدادگاهی حقوقی که اقلا ۲ تا ۳ سالی همه کارها را به تعویق می اندازد ، اقلا فعلاتصمیم درستی از سوی مسئولان فدراسیون تشخیص داده نشده. درحالی که تاج می گوید اگرلازم باشد شکایت هم می کنند. این سنگ. ۲.۵ میلیاردی اما مانع از ورود این پروندهبه دادگاه حقوقی شده و قرار شده است تا گروهی به نمایندگی از سایر اعضا به دنبالحل بی دعوای این پرونده و رسیدن پول به فوتبال باشند. پندار توفیقی به نمایندگی ازباشگاه استقلال ، یکی از ۵ نفر این کمیته است که می گوید:« اصلا فکر کردن به دعواکه فعلا کار درستی نیست. به هر حال سال قبل این شرکت در دل مشکلاتی که بوده ۴۰میلیارد تومان به فوتبال پول داده که برابر با رقم دریافتی فوتبال از تمام ۳ سالقبل از آن بوده است و امسال هم باید دنبال راهکاری باشیم که مشکلات را حل کنیم.الان انها ریالی پول ندادند چون دنبال توافقی جدید هستند. آنها می خواهند کمی ازمبلغ قرارداد کسر شود. ۵۰ درصد که اصلا امکان پذیر نیست اما در تمام قراردادهایتجاری با توجه به شرایط خاص اقتصادی ، قراردادها این امکان را دارند که تا ۲۵ درصدبیشتر یا کمتر شوند و این به توافق دو طرف بستگی دارد.»

او ادامه می دهد:«ما به دنبال راهکاری منطقی هستیم. اینکه این شرکت باشرایط جدید امسال رقمی نزدیک به ۸۰ میلیارد تومان برای فوتبال آورده مالی داشتهباشد ، خودش یک اتفاق بزرگ و خوشایند می تواند باشد چون دیگر رقم تبلیغات واقعیفوتبال را جا انداخته ایم. برای این شرکت هم دنبال برنامه ریزی هستیم که با کمیتسهیل شرایط بتوانیم قرارداد را پیش ببریم . آنها آمادگی پرداخت بخشی از تعهداتشان را هم دارند اما می خواهند برای سال جدید و با توجه به شرایط ، زمان پرداخت هاو مبالغ کمی تغییر کند و این کمیته هم به دنبال رسیدن به راه حل منطقی برای حلمشکل مان است نه دعوا.»

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.