مدافع با تجربه روخی بلانکو معتقد است آتلتیکومادرید به زودی فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از Sportium، اتلتیکو مادرید در سال ۲۰۱۴ تا آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت و حتی تا دقیقه ۹۲ بازی با رئال مادرید نیز در قهرمان بود ولی ضربه سر راموس پایانی بر رویاهای شیرین این تیم اسپانیایی بود. اتلتیکو در فصل بعد نمایش ضعیفی در اروپا داشت ولی در این فصل در گروهی که به نظر کار سختی برای سرگروه شدن ندارد در صدر قرار گرفته است.

خوان فران مدافع با تجربه اتلتیکو مادرید که معمولا در بازی‌های این تیم کم اشتباه ظاهر می‌شود با حمایت از اهداف باشگاه عنوان کرد این تیم اسپانیایی به زودی فاتح لیگ قهرمانان می‌شود. در دو سال گذشته خیلی به قهرمانی در لیگ قهرمانان نزدیک شدیم ولی نتوانستیم به این مهم برسیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. البته قهرمانی در لیگ قهرمانان خیلی سخت است. شما در نظر بگیرید که هیچ تیمی نتوانسته است دو سال پی در پی در لیگ قهرمانان قهرمان شود و رقابت بین تیم‌های خیلی نزدیک است. با این حال من می‌خواهم به هوادارانمان بگویم که به زودی این تیم به قهرمانی در اروپا می‌رسد و دوران سلطه ما در اروپا شروع می‌شود. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و تیم جوانان نیز بسیار آماده است که کم کم وارد تیم اصلی می‌شوند. فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. تیم ما قطعا به زودی لیگ قهرمانان را فتح خواهد کرد.

فران ادامه داد: هر وقت با پیراهن اتلتیکو به میدان می‌روم، خودم را موظف به این می‌دانم که باید برنده شویم. برنده شدن در ذات ماست و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد. در اروپا هستیم ولی باید به قهرمانی برسیم نه اینکه فقط به حضور در لیگ قهرمانان و بازی در کنار بزرگان عادت کنیم. من فکر می‌کنم ما این فصل نیز یک مدعی برای قهرمانی باشیم و برای رسیدن به مراحل پایانی تلاش خواهیم کرد.

اتلتیکو مادرید این هفته با برتری چهار بر صفر برابر آستانه در صدر گروه خود در لیگ قهرمانان قرار گرفت. البته این تیم یکی از دو بازی قبلی خود را با شکست خانگی برابر بنفیکا پشت سر گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.