سرمربی اتلتیکو مادرید در داربی شهر مادرید از سیستم ۳-۳-۴ استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس تیم‌های اتلتیکو مادرید و رئال مادرید فردا شب در ویسنته کالدورن به مصاف یکدیگر می‌روند. دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: برابر رئال مادرید با سیستم ۳-۳-۴ بازی می کنیم.در این سیستم آنخل کوره‌آ یا کارراسکو به میدان می روند.

سرمربی آتلتیکو مادرید که در هفته اخیر با دو شکست مواجه شده است در این ارتباط اظهار کرد: از شکست ها ناراحت شدیم که این منطقی است. همچنین در این دو بازی عکس العمل های مثبتی نیز داشتیم و تلاش می کنیم که اشتباهاتمان را اصلاح کنیم. به اندازه کافی موقعیت گل ایجاد کردیم و در لیگ قهرمانان این کار آسان نیست. تیم خیلی خوب دوید اما در نهایت به ضررمان تمام شد.

او افزود: از اتفاقاتی که برای تیم افتاده است متعجب نیستم. ۱۰ بازی ابتدایی این فصل خیلی سخت بودند و در بازی های خانگی و خارج از خانه حریفان سرسختی را پیش رو داشتیم. بازیکنان جوان زیادی در تیم خود داریم که باید با هم هماهنگ شوند. فرصت هایی برابر سویا، ختافه، ایبار، یک نیمه خوب مقابل گالاتاسرای و نیمه دوم فوق العاده برابر ویارئال داشتیم اما هنوز به ثبات مورد نیاز نرسیدیم.

دیگو سیمئونه درباره تیم رافائل بنیتس معتقد است: همیشه قدرت تهاجمی خود را در یک جهت هدایت می کنند. این کار موجب پیشتیبانی بیشتری از مدافعان کناری می شود. کارواخال و مارسلو در کارهای هجومی کمتر شرکت می کنند. باید توجهمان را در این بازی به فضاهای خالی موجود معطوف کنیم.

سرمربی اتلتیکو در پایان درباره مالکیت بازی گفت: مالکیت توپ را نداشتن یک نگرانی نیست، تنها باید زمانی که توپ را در اختیار دارید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.