نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد با حذف الاهلی در خانه‌اش، شگفتی‌ساز شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم نفت در شرایطی از ساعت ۲۰:۵۵ فردا (چهارشنبه) به مصاف تیم الاهلی امارات خواهد رفت که برای حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا نیاز به پیروزی با اختلاف یک گل دارد. البته اگر شاگردان منصوریان ۹۰ دقیقه را با یک گل زده و بدون دریافت گل به اتمام برسانند، بازی به وقت اضافه کشیده خواهد شد.

منصوریان در بازی فردا نمی‌تواند روی ایمان مبعلی حساب کند، چرا که تلاش کادر پزشکی تیم نفت برای آماده کردن او جهت حضور در این بازی نتیجه نداد. در چنین شرایطی طراح نفت در میانه میدان پیام صادقیانی خواهد بود که در بازی رفت نتوانست این نقش را به خوبی ایفا کند. صادقیان در اکثر نبرد‌های فیزیکی بازنده بود و دوندگی بیش از حد هافبک‌های الاهلی اجازه نمی‌داد این بازیکن زیاد صاحب توپ شود. منصوریان برای اینکه تیمش دست خالی از امارات برنگردد قطعاً برای حل این مشکل تیمش باید فکری کرده و راه‌های دیگری را برای رسیدن به دروازه اماراتی‌ها امتحان کند.

بازی فیزیکی با دوندگی زیاد مهم‌ترین فاکتور تیم منصوریان است، اما نفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل تیمی قرار گرفته که بازی فیزیکی را خیلی خوب بلد است و از چند مهره خلاق و فرصت‌طلب هم بهره می‌برد. نفت در فصل جدید نشان داده خیلی راحت گل می‌خورد و سخت هم گل می‌زند. با توجه به اینکه گل خوردن در امارات بدترین اتفاق برای شاگردان منصوریان است، او باید رویه فصل جاری تیمش را عوض کند.

نفت برای اینکه راهی این مرحله از رقابت‌ها شود حریفان قدر را از پیش‌رو برداشته است. قطعاً شاگردان منصوریان این پتانسیل را دارند تا از این مرحله هم به سلامت عبور کرده و به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. منصوریان پس از شکست یک بر صفر در بازی رفت در تهران گفته بود که ما از نسلی هستیم که کارهای غیرممکن را ممکن می‌کنیم و حالا نفت در امارات به دنبال انجام مأموریت غیرممکن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.