سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه از وضعیت محرم نویدکیا خبر ندارد، گفت: خوشحالم که دربی اصفهان مثل دربی استقلال و پرسپولیس نیست و به دور از هیاهو برگزار می‌شود.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین شرایط تیم سپاهان برای بازی با ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: این مسابقه هم مثل دربی‌های دیگر حساسیت‌های خاص خودش را دارد ولی مثل دربی پایتخت و بازی استقلال و پرسپولیس نیست. اینجا همه چیز بی سر و صدا و بی هیاهو پیش می‌رود و این برای هر دو تیم و بازیکنانش خوب است که تحت فشار قرار نگیرند. البته دیدار سپاهان و ذوب آهن برای مردم اصفهان حساس است. ما هم به سهم خودمان تلاش می‌کنیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه بدهیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: آرزوی من این است که در هر مسابقه طوری بازی کنیم که تماشاگران لذت ببرند. نتیجه بازی را دیگر بازیکنان در زمین رقم خواهند زد. تیم ما برای این مسابقه آماده است. در طرف مقابل هم یحیی گل محمدی قرار دارد که یکی از مربیان بسیار خوب و آینده دار فوتبال ماست.

فرکی با بیان اینکه دغدغه خاصی برای دربی اصفهان ندارد، یادآور شد: مشکل و دغدغه‌ای در تیم ما وجود ندارد. با توجه به تجربه‌ای که سالهاست در فوتبال با برد، باخت و مساوی به دست آورده‌ام، نگرانی خاصی ندارم ولی طبیعی است که دوست داریم برنده بازی باشیم.

وی با اشاره به غیبت «پادوانی» در دربی اصفهان، درباره تغییر زمان مسابقه به خاطر فینال جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: مشکلی با تغییر ساعت نداریم. صلاح در این بوده که زمان مسابقه عوض شود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به سئوالی مبنی بر نامشخص ماندن وضعیت محرم نویدکیا و قهر این بازیکن به خاطر نبود علی احمدی در فهرست تیم سپاهان، تصریح کرد: من راجع به چیزهایی که مطرح می‌شود، فکر نکرده‌ام. آنچه می‌توانم بگویم این است که بعد از اردوی ترکیه دیگر اطلاعی از محرم ندارم. او تماسی با باشگاه نداشته و وقتی حتی با او تماس گرفتیم، پاسخ نداد. من فعلا منتظر هستم تا بعد درباره این ماجرا قضاوت کنم. چون با محرم ارتباطی نداشته‌ام، نمی‌‌توانم درباره آن صحبت کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.