اصفهان – تیم فوتسال ناگویا اوشنز ژاپن در چارچوب مسابقات جام قهرمانان فوتسال آسیا ۲۰۱۵ موفق شد تیم لکوموتیو ازبکستان را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین مسابقه از روز اول جام قهرمانان فوتسال آسیا ۲۰۱۵ دو تیم ناگویا اوشنز ژاپن و لکوموتیو ازبکستان از ساعت ۱۷ در سالن ۲۵ آبان اصفهان به مصاف هم رفتند. ژاپنی ها که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شوند بازی را هجومی آغاز کردند و موفق شدند در سومین دقیقه از این دیدار توسط ساکای یوشیو به گل اول برسند تا قدرت خود را به رخ حریفان بکشند.

در نیمه نخست این بازی تیم ازبک بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داد، اما برخلاف جریان بازی و در دقیقه ۱۶ توسط شاخمدوف بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه بازی، بازیکنان تیم ژاپن به حملات گسترده خود ادامه دادند و موفق شدند بار دیگر در دقیقه ۱۸ توسط ساکای یوشیو به گل برتری دست یابند و بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم این ژاپنی ها بودند که با ضربه هوشی گل سوم را وارد دروازه حریف کنند و در ادامه هم دو بار دیگر توسط ماندوچی و پدروکاستا دو گل دیگر را به ثمر رساندند. هرچند هادیف در دقیقه ۳۶ برای لکوموتیو گلزنی کرد اما تیم ازبک نتوانست نتیجه را جبران کند.

این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود نماینده ژاپن به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.