رئیس شورای شهر انزلی و عضو هیأت مدیره ملوان گفت: از برخی منابع در فدراسیون به گوش‌مان رسیده که قرار است لیگ برتر قرار است با دو هفته تأخیر آغاز شود که درصورت تحقق این امر کمک بزرگی به ملوان خواهد شد.

محمدرضا بدیعی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص حضور امیر قلعه‌نویی در تمرینات تیم ملوان گفت: با توجه به فراز و نشیب‌هایی که بود و انتظاراتی که قلعه‌نویی داشت تا تعهداتی که نسبت به بازیکنان وجود دارد، انجام شود؛ این مربی سرانجام پذیرفت هدایت ملوان را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در جمع‌بندی که با اعضای هیأت رئیسه ملوان داشتیم روی حضور این مربی به اجماع رسیدیم و قلعه‌نویی نیز موافقت کرد تا کارش را در ملوان آغاز کند. در این بین، آن چیزی هم که لازم بود تا هیأت‌مدیره باشگاه از طرف مالک تعهدات لازم را تضمین کند نیز صورت گرفت تا قلعه‌نویی نگرانی برای ادامه کار نداشته باشد.

بدیعی‌فر گفت: درنهایت قلعه‌نویی پذیرفت تا از فردا در تمرینات حاضر شود و ما نیز سعی می‌کنیم به تعهداتی که به بازیکنان داریم متعهدانه عمل کنیم.

رئیس شورای شهر انزلی در پاسخ به این سال که آیا شرایط برای حضور ملوان در لیگ برتر کمی دیر نیست، گفت: خدا رو شکر تیم سرحال است و بازیکنان تمرینات خوبی داشته‌اند. هرچند که در فصل بدنسازی نتوانستیم آن طور که باید و شاید تمرین کنیم، اما خود بازیکنان به طور شخصی تمریناتشان را انجام داده و آمادگی بدنی بدی ندارند.

وی در پایان گفت: از برخی منابع در فدراسیون به گوشمان رسیده که قرار است لیگ برتر قرار است با دو هفته تأخیر آغاز شود که درصورت تحقق این امر کمک بزرگی به ملوان خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.